پروفایلو و مزایا و تاثیرات شگفت انگیز آن

ممکن است اسم مزو ژل یا پروفایلو به گوشتان خورده باشد، و برایتان این سوال پیش آمده باشد که مزو ژل یا پروفایلو اصلا چی هستند و فرقشون با مزو معمولی، بوتاکس و فیلر چی هست.

با مطالعه این مقاله پاسخ همه این سوالات را خواهید یافت. پس با ما همراه باشید.

reading - پروفایلو و مزایا و تاثیرات شگفت انگیز آن

همچنین بخوانید درباره:

مزو ژل چیست؟

مزو ژل که راهی بسیار موثر برای جوانسازی و تقویت پوست است، به دلیل داشتن مولکول بسیار مهم هیالورونیک اسید، به سرعت به درمانی برگزیده در صنعت پوست و زیبایی تبدیل شده است. تزریق این ماده هوشمند – که به طور طبیعی در بدن تولید می‌شود اما با افزایش سن سطح تولید آن توسط بدن کاهش می یابد – در پنج نقطه اصلی در هر طرف صورت، به پخش ماده آبرسان (هیالورونیک اسید) در زیر سطح پوست کمک می‌کند و تولید کلاژن را برای بهبود رنگ پوست تحریک می‌کند. تزریق مزو ژل سریع و نسبتاً بدون درد (تنها ممکن است اندکی برآمدگی و قرمزی در نقاط تزریق بوجود آید که با گذشت چند روز از بین می رود)، مدت زمان درمان حدود 15 دقیقه طول می‌کشد. با این حال، برخلاف سایر روش‌های زیبایی و جوانسازی که مواد زیر پوست تزریق می‌شوند، نتایج بلافاصله قابل مشاهده نیستند. مدتی طول می‌کشد تا مواد تزریق شده زیر پوست تاثیر خود را نشان دهد. اما حتی بعد از 1 بار تزریق، با گذشت زمان پوست درخشش، زیبایی و جوانی خود را تا حد زیادی باز می‌یابد.

پروفایلو چیست؟

پروفایلو نوعی مزو ژل است که برای آبرسانی و بازسازی پوست حاوی ماده هیالورونیک اسید با غلظت بالاست. این ماده از دو مولکول اسید هیالورونیک با اندازه‌های متفاوت برای بهبود رنگ و بافت پوست بهره می‌برد. پروفایلو ماده پرکننده یا فیلر نیست، بلکه با تحریک چهار نوع مختلف کلاژن و الاستین در پوست منجر به بهبود پوست می‌شود. نتیجه نهایی سفت و محکم و لیفت شدن پوست و همچنین بهبود رطوبت و درخشندگی آن است.

فواید پروفایلو چیست؟

  • پوستی درخشان و سالم
  • خطوط و چین و چروک ها را کاهش داده و بهبود می‌بخشد.
  • شلی پوست را بهبود می‌بخشد
  • درخشندگی پوست را بازیابی می‌کند.
  • پوست را آبرسانی می‌کند.

چه نواحی با پروفایلو قابل درمان هستند؟

  • صورت
  • گردن
  • دست‌ها
  • دکلته

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی اصطلاحی گسترده برای یک روش آرایشی غیرتهاجمی است که شامل تزریق چند ویتامین، اسید هیالورونیک یا آنزیم‌ها برای سفت شدن پوست، درمان ریزش مو، به حداقل رساندن سلولیت و روشن شدن رنگدانه‌ها است.

مزوتراپی چگونه کار می‌کند؟

مزوتراپی یک سری تزریق‌های کوچک مواد مزو به زیر پوست است و به تغذیه و آبرسانی پوست کمک می‌کنند. این امر همچنین به تحریک تولید کلاژن، روشن و جوانسازی پوست کمک می‌کند.

reading - پروفایلو و مزایا و تاثیرات شگفت انگیز آن

همچنین بخوانید درباره:

فواید مزوتراپی چیست؟

از مزوتراپی می توان برای درمان موارد زیر استفاده کرد:

  • خطوط و چروک‌های ظریف
  • سلولیت
  • بهبود ریزش مو و تقویت موها
  • سفت شدن پوست

این روش درمانی با اسید هیالورونیک به بالا بردن رطوبت و آبرسانی پوست کمک می‌کند و ظاهری درخشان و جوان به پوست می‌بخشد.

پروفایلو و پرکننده‌های پوستی هر دو پایه اسید هیالورونیک دارند و هر دو به بالا بردن و جوان سازی پوست کمک می‌کنند. بنابراین چه تفاوتی بین آن‌ها وجود دارد؟

 

فیلر (پرکننده پوستی) چیست؟

پرکننده‌های پوستی یا فیلرها نیز بر پایه اسید هیالورونیک هستند (انواع دیگر نیز موجود است) اما ترکیبات اضافه‌تری نیز دارند.

پرکننده‌های پوستی نیز مانند پروفایلو به زیر پوست تزریق می‌شوند. اما بر خلاف پروفایلو که یک روش درمانی محسوب می‌شود، آن‌ها فقط در مناطق خاصی از پوست و برای حجم‌دهی و پر کردن استفاده می‌شوند و یک روش زیبایی موقت و بدون خاصیت درمانی هستند.

چه تفاوتی بین پروفایلو و فیلر وجود دارد؟

پروفایلو یک اسید هیالورونیک بسیار خالص است که به پوست تزریق می‌شود. در ابتدا پوست را آبرسانی می‌کند و باعث تحریک کلاژن و افزایش الاستین طبیعی پوست می‌شود تا اثر جوان کننده‌ای داشته باشد.

پروفایلو برای من مناسب‌تر است یا فیلر؟

این به نتایجی که می‌خواهید بستگی دارد، در حقیقت، ممکن است جواب “هر دو” باشد!

پروفایلو زمانی که:

نمی‌خواهید چیزی در مورد ظاهر شما تغییر کند، فقط پوستی شاداب و جوان‌تر می‌خواهید.

پروفایلو در معکوس کردن علائم عمومی پیری و کم آبی پوست بسیار عالی است. هنگامی که در صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد، به چندین نقطه استراتژیک اطراف صورت تزریق می‌شود و از طریق پوست پخش می شود تا یک اثر آبرسانی و جوانسازی کلی و قوی ایجاد کند.

فیلر زمانی که:

در پوست خود خطوط عمیق یا مناطق توخالی دارید که آزارتان می‌دهد.

از پرکننده‌های پوستی برای هدف قرار دادن مناطق خاصی از پوست که چین و چروک‌ها یا چین‌های پوستی عمیق دارند استفاده می‌شود و باعث پر شدن و آن نقاط می‌شود. همچنین از فیلرها برای حجم‌دهی، برجسته‌سازی و فرم‌دهی برخی از نقاط پوست استفاده می‌شود. بر خلاف پروفایلو، قوام بیشتر پرکننده‌های پوستی باعث می شود که آن‌ها در یک نقطه بمانند و پخش نشوند.

هم فیلر و هم پروفایلو زمانی که:

ناحیه‌ای از صورتتان خطوط عمیق ایجاد شده که می‌خواهید آن را پر کنید و در عین حال احساس می‌کنید پوستتان کدر شده است.

پروفایلو و پرکننده‌های پوستی می‌توانند با هم تزریق شوند اما نقاط تزریق هریک متفاوت است و هریک مناطق خاصی را مدیریت کنند و باعث افزایش درخشش کلی پوست شوند.

reading - پروفایلو و مزایا و تاثیرات شگفت انگیز آن

همچنین بخوانید درباره:

بوتاکس چیست؟

بوتاکس سم بوتولینوم می‌باشد که با فلج کردن موقت عضلات باعث از بین رفتن و یا کاهش چین و چروک‌های ایجاد شده می‌شود.

بوتاکس به طور کلی در نیمه بالایی صورت استفاده می شود، اگرچه در قسمت پایین صورت نیز کاربرد دارد، مثل گردن. بوتاکس کاربردهای دیگری نیز دارد، برای مشاهده آن‌ها اینجا کلیک کنید.

چه روش درمانی برای من مناسب است؟

در روش‌های زیبایی شناختی هیچگاه یک راه حل “یک اندازه متناسب با همه” وجود ندارد. قبل از انجام هر اقدام زیبایی توصیه می‌شود حتما با پزشک مشاوره کنید. پزشک همیشه توصیه‌های درمانی خود را مطابق با نتیجه‌ای که هر بیمار می‌خواهد و نوع پوست شخص متناسب کرده و به آن‌ها ارائه می‌دهد.

با این حال، برای درمان‌ نگرانی‌های رایج بیماران در زیر یک راهنمای کلی وجود دارد، که تفاوت بین پروفایلو، فیلرهای پوستی و بوتاکس و چگونگی همکاری آن‌ها را نشان می‌دهد:

درباره: بهار خدابنده