دوره آموزشی دستگاه جوانسازی Tixel

چرا در دوره آموزشی دستگاه جوانسازی Tixel شرکت کنم؟

بسیار خشنودیم که توانسته‌ایم شرایط برگزاری دوره آموزشی دستگاه جوانسازی Tixel (تیکسل) که یکی از تخصصی‌ترین، آخرین و پیشرفته‌ترین روش‌های درمانی جوانسازی است را در آکادمی دکتر آرتید برای علاقه‌مندان به فعالیت حرفه‌ای و تخصصی در زمینه زیبایی و پوست را فراهم کنیم. دستگاه Tixel روشی پیشرفته بر پایه مکانیزم حرارتی – مکانیکی برای جوانسازی و بهبود پوست است که باعث بهبود اثرات پیری در رنگ و بافت پوست می‌شود تا به افراد کمک کند ظاهری درخشان‌تر و چشم‌نوازتر در نتیجه اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند.

42664F6400000578 0 image a 36 1500237478508 - دوره آموزشی دستگاه جوانسازی Tixel

Tixel یک گزینه خارق‌العاده برای درمان مشکلات پوستی مانند چین و چروک، لکه‌ها و تغییر رنگ ناشی از افزایش سن است. همچنین به سرعت در حال تبدیل شدن به یک انتخاب محبوب برای درمان اسکار و آکنه است. با شرکت در دوره آموزشی دستگاه جوانسازی Tixel قادر خواهید بود خدمات جوانسازی با دستگاه Tixel که روشی جدید و تخصصی با هدف‌گذاری متمرکز برای درمان مشکلات پوستی در مناطق اطراف صورت، گردن و ناحیه دکلته می‌باشد که سود زیادی برای ارائه‌دهندگان خدمات مربوط به آن نیز به همراه خواهد داشت، به مراجعان خود پیشنهاد و ارائه دهید. ما به عنوان یکی از برگزارکننده‌گان دوره‌های آموزشی مختلف در حوزه پوست و زیبایی مفتخر به برگزاری دوره آموزشی دستگاه جوانسازی Tixel، برای افراد مشتاق به یادگیری مهارت‌های مربوط به ارائه خدمات دستگاه جوانسازی Tixel هستیم.

دستگاه جوانسازی Tixel چیست؟

دستگاه Tixel یک فناوری نوآورانه برای جوانسازی پوست است که با روش جدیدی از فناوری حرارتی مکانیکی (TMA) کار می‌کند. تیکسل با استفاده مستقیم از گرما نتایج مطلوبی را در سطح پوست ایجاد می‌کند. دستگاه تیکسل، امواج اولتراسوند یا امواج رادیو فرکانسی (RF) نیست و اعتقاد بر این است که این روش از سایر روش‌های جوانسازی پوست که در حال حاضر در بازار موجود است، برتر است.

تیکسل از انرژی حرارتی مکانیکی برای تبخیر کانال‌های ریز پوست استفاده می‌کند. این باعث تحریک پوست به کلاژن سازی برای بهبود کیفیت پوست می‌شود. از کانال‌های تشکیل شده می‌توان بلافاصله برای رساندن محصولاتی به پوست مانند ترتینوئین (ویتامین A) یا مواد سبک کننده برای درمان مشکلات مربوط به رنگدانه مانند ملاسما استفاده کرد.

Tixel با از بین بردن لایه لایه رویی پوست، پوست را برای ایجاد سلول‌های جدید و جوان با طروات و سلامت بیشتر تحریک می‌کند. تطبیق پذیری Tixel اجازه می‌دهد تا درمان متناسب با نیازهای فردی هر مشتری تنظیم شود.

تیکسل یک روش جوانسازی پوست منحصر به فرد است که از هیچگونه مواد شیمیایی یا اقدامات تهاجمی در پوست استفاده نمی‌کند.

Tixel Infographic - دوره آموزشی دستگاه جوانسازی Tixel

برای افرادی که آرزو دارند پوستی دوباره جوان، صاف و سالم داشته باشند، Tixel یک درمان ایده‌آل برای آشکار کردن نتایج طولانی مدت است. به خصوص برای درمان پوست در اطراف چشم و چین‌های گردن مفید است، علاوه بر این، دوره بهبودی Tixel بدون درد و کوتاه مدت است. حتی برای کسانی که دارای چین و چروک‌های عمیق یا ظریف، زخم یا تغییر رنگ پوست به قرمز و قهوه‌ای هستند، این روش ابتکاری می‌تواند با انواع شکایات پوستی مقابله کرده و آن‌ها را بهبود بخشد. در نتیجه با شرکت در دوره آموزشی لیزر جوانسازی Tixel و ارائه این خدمات خواهید توانست سود قابل ملاحظه‌ای کسب کنید.

برای بیمارانی که مایل به دستیابی به پوستی صاف و سالم به ویژه در اطراف چشم، بدون جراحی و دوران نقاهت هستند؛ تیکسل درمانی است که می‌تواند نتیجه‌ای داشته باشد که با گذشت زمان بهبود می‌یابد. یکی دیگر از مزایای این روش درمانی این است که می‌توان بلافاصله بعد از آن فعالیت‌های عادی روزمره را از سر گرفت. نتایج به شرط رعایت کلیه دستورالعمل‌های مراقبت‌های بعدی، طولانی مدت هستند.

دستگاه جوانسازی Tixel چه مشکلاتی را مرتفع می‌کند؟

تیکسل برای درمان هر نوع پوست با هر نوع رنگدانه و تغییر رنگ پوست مناسب است. از لیزر تیکسل برای درمان انواع بیماری‌های پوستی استفاده می‌شود. از جمله:

  • مشکلات مربوط به رنگدانه‌سازی پوست مثل ملاسما
  • منافذ پوستی
  • خطوط ریز چین و چروک
  • آسیب‌های ناشی از تابش آفتاب
  • لکه‌های پوستی ناشی از افزایش سن
  • آکنه فعال
  • جای آکنه
  • خطوط لب
  • خطوط پیشانی
  • خطوط پنجه کلاغی
  •  چین و چروک‌های گردن
  • شل شدگی و افتادگی پوست
Tixel Booklet cover - دوره آموزشی دستگاه جوانسازی Tixel

دستگاه جوانسازی Tixel چه مزایایی دارد؟

با شرکت در دوره آموزشی لیزر جوانسازی Tixel می‌توانید خدمتی را به مراجعان خود ارائه دهید که نسبت به سایر روش‌های درمانی دارای مزایای ذیل است:

  • تیکسل درمانی سریع و راحت را ارائه می‌دهد.
  • نتایج خارق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد.
  • جوانسازی با روش درمانی تیکسل درد بسیار کمی دارد.
  • جوانسازی با روش درمانی تیکسل دوران نقاهت بسیار کمی دارد.
  • عاری از هر گونه اشعه مضر است.
  • مناسب برای مجموعه وسیعی از قسمت‌های بدن، از جمله صورت، گردن، ناحیه دکلته، بازوها و ناحیه اطراف بدن.
countryside cosmetics 8 - دوره آموزشی دستگاه جوانسازی Tixel

آنچه در دوره آموزشی دستگاه جوانسازی Tixel خواهید آموخت:

به زودی ….

سایر دوره‌های آموزشی