دوره آموزشی کربوکسی تراپی

botox 1 - دوره آموزشی کربوکسی تراپی

چرا در دوره آموزشی کربوکسی تراپی شرکت کنم؟

حتما تا به حال اسم کربوکسی تراپی را بارها شنیده‌اید. کربوکسی تراپی روشی نوین، کاربردی و پر بازده در علم پزشکی است، که دارای کاربردهای گسترده و فراوانی در زمینه‌های مختلف می‌باشد.

کربوکسی تراپی درمانی موثر برای بهبود سلولیت و لاغری، بهبود استرچ مارک‌ها و کشیدگی پوستی، رفع جای زخم و لک بدن و صورت و تیرگی زیر چشم است. با شرکت در دوره آموزشی کربوکسی تراپی می‌توانید کلیه خدمات فوق را به مراجعان خود ارائه دهید. این روش درمانی از دهه 1930 در اسپاهای فرانسه آغاز شد. در این روش درمانی از تزریق دی اکسید کربن، گازی که به طور طبیعی در بدن وجود دارد ، استفاده می‌شود. می‌توان گفت این روش مدرن همراه با نتایج رضایت‌بخش به روش درمانی محبوب و پرطرفدار در میان افراد و حتی پزشکان تبدیل گشته است. همچنین این روش درمانی نسبت به روش‌های درمانی دیگر با هزینه نسبتا کمتر و در زمانی کوتاه‌تر به درمان بسیاری از مشکلات می‌پردازد. علاوه بر این کربوکسی تراپی یک روش درمانی غیر تهاجمی و غیر جراحی است که دوران نقاهت و مشکلاتی که در جراحی‌ها وجود دارد را ندارد.

Carboxytherapy in Chicago - دوره آموزشی کربوکسی تراپی

اگر قصد تاسیس کلینیک پوست و زیبایی را دارید یا به دنبال کار در حوزه پوست و زیبایی هستید، کربوکسی تراپی یکی از روش‌های درمانی خواهد بود که می‌تواند مشتریان زیادی را به سمت شما جذب کند. حتما افراد زیادی به شما مراجعه می‌کنند که از لک‌های موجود روی صورت یا بدن خود و یا تیرگی دور چشم خود گله دارند و با وجود مصرف انواع کر‌ها و محصولات پوستی نتایج دلخواه خود را نگرفته‌اند. مشتریانی که به دنبال روشی ایمن و بدون عوارض برای بهبود لک‌های صورت و بدن، بهبود تیرگی دور چشم، بهبود جای زخم و یا بخیه و یا حتی لاغری هستند. ب شرکت در دوره آموزشی کربوکسی تراپی و یادگیری مهارت‌های مربوط به آن و ارائه خدمات کربوکسی تراپی خواهید توانست این مشتریان گله‌مند را جذب کنین و خدمات رضایت بخشی را به آن‌ها پیشنهاد و ارائه دهید.

کربوکسی تراپی چیست؟

همانطور که گفته شد کربوکسی تراپی تزریق گاز دی اکسید کربن، گازی که به طور طبیعی در بدن وجود دارد؛ به قسمت‌های مورد نظر بدن می‌باشد. در بسیاری از موارد گردش خون ضعیف عامل سلولیت، علائم کشیدگی و تیرگی زیر چشم است. گلبول‌های قرمز خون اکسیژن استنشاق شده را گرفته و به بافت‌های مختلف بدن منتقل می‌کنند، سپس دی اکسیدکربن ایجاد شده را تحویل می‌گیرند و در نهایت، دی اکسید کربن توسط ریه‌ها بازدم شده و از بدن خارج می‌شود.

یک پزشک و یا فرد آموزش دیده می‌تواند با تزریق دی اکسید کربن گردش خون در یک منطقه خاص را افزایش داده و باعث هجوم گلبول‌های قرمز خون به آن ناحیه شود. این امر باعث افزایش گردش خون و خونرسانی بیشتر به آن ناحیه می‌شوند که به تغییر رنگدانه‌های موجود در پوست و روشن شدن آن‌ها کمک می‌کند. این موضوع می‌تواند در زمینه بهبود لک‌ها و تیرگی دور چشم مورد استفاده قرار گیرد. همچنین افزایش گردش خون به بهبود کلاژن سازی در پوست و سوخت ساز بدن نیز کمک می‌کند، که این موضوع می‌تواند در بهبود استرچ مارک‌ها، جای زخم و یا بخیه و لاغری کمک کند. با شرکت در دوره آموزشی کربوکسی تراپی قادر خواهید بود خدمات بدون عارضه و موثری را به مراجعان ارائه دهید.

carboxytherapy 1024x576 1 540x394 - دوره آموزشی کربوکسی تراپی

آنچه در دوره آموزشی کربوکسی تراپی خواهید آموخت:

به زودی ….

سایر دوره‌های آموزشی