دوره آموزشی هایفوتراپی

laser 2 1 - دوره آموزشی هایفوتراپی

چرا در دوره آموزشی هایفوتراپی شرکت کنم؟

در حال حاضر هایفوتراپی یکی از جدیدترین، پیشرفته‌ترین و پربازده‌ترین روش‌های جوانسازی و لاغری می‌باشد. اگر شما کلینیک زیبایی دارید و یا به دنبال پیدا کردن کار در کلینیک زیبایی هستید که همه روزه مشتریان زیادی برای دریافت خدمات به آن مراجعه می‌کنند، ما ارائه خدمات هایفوتراپی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. ارائه خدمات هایفوتراپی یکی از پولسازترین و بهترین خدماتی است که می‌توانید به مراجعان خود ارائه دهید. ارائه خدمات هایفوتراپی راهی مناسب برای کسب سود بیشتر و مزیت رقابتی نسبت به رقباست.

چرا که امروزه تقاضا برای خدمات هایفوتراپی در سراسر دنیا منجمله ایران زیاد است و انتظار می‌رود بازار هایفوتراپی در دهه آینده حتی بیشتر رشد کند، زیرا افراد بیشتری متوجه می‌شوند برای داشتن پوستی سفت و جوان، نیازی به رفتن زیر تیغ جراحی نیست.

hifu main image - دوره آموزشی هایفوتراپی

ارائه این روش درمانی به عنوان بخشی از خدمات شما نه تنها به کسب سود بیشتر کمک می‌کند، بلکه به ارتقا کسب و کار شما با استفاده از به روزترین و پیشرفته‎‌ترین خدمات و تجهیزات نیز کمک شایانی خواهد نمود.

با شرکت در دوره آموزشی هایفوتراپی و تهیه دستگاه هایفو شما قادر خواهید بود خدمات هایفو در دو لاین جوانسازی و لاغری را به مراجعان خود ارائه دهید.

البته باید خاطر نشان کرد که ارائه خدمات هایفوتراپی در ایران مستلزم داشتن پروانه پزشکی در محل ارائه خدمات هایفو می‌باشد.

هایفوتراپی چیست؟

اثرات فوق‌العاده امواج اولتراسوند با انرژی بالا یا همان هایفو (HIFU) برای سفت شدن پوست و جوانسازی پوست اثبات شده است. برای طراحی این ابزار از تکنیک‌های پیشرفته جدید امواج اولتراسوند با انرژی بالا استفاده شده است. هایفوتراپی خطوط ریز صورت را از بین می برد و با سفت کردن پوست، تحریک تولید کلاژن و افزایش قابلیت الاستین و ارتجاعی آن، افتادگی پوست صورت و بدن و چین و چروک‌ها را بهبود می‌بخشد. هایفو همچنین برای لاغری و شکست سلول‌های چربی و در نتیجه دفع بهتر آن‌ها از طریق سیستم لنفاوی نیز کاربرد دارد. این دستگاه با تمرکز بسیار زیاد انرژی اولتراسوند، به عمق پوست منتقل می‌شود و باعث انعقاد حرارتی می‌گردد.

امواج هایفو از لایه اپیدرم عبور می‌کند و هیچ آسیب یا جراحتی به لایه بالایی پوست وارد نمی‌کند و بسته به کارتریج مورد استفاده می‌تواند در عمق مورد نظر نفوذ کند. با شرکت در دوره آموزشی هایفوتراپی با کارتریج‌های هایفو و مورد استفاده هریک نیز آشنا خواهید شد. انرژی هایفو در حدود 65 درجه یک اثر حرارتی در فیبرهای کلاژن پوستی ایجاد می‌کند و سیستم آپونوروتیک عضلانی سطحی را تحریک می‌کند و به معنای واقعی کلمه بافت‌های چربی را می‌شکند. پوست لیفت داده می‌شود و سفت می‌گردد. نتایج اولیه هایفو بلافاصله پس از آن قابل مشاهده هستند که این باعث رضایت هر چه بیشتر مراجعان می‌شود. با شرکت در دوره آموزشی هایفوتراپی شما قادر به ارائه خدمات هایفو جوانسازی و لاغری با نتایج فوق‌العاده به مراجعان خود خواهید بود. اما نتایج اصلی هایفوتراپی 4-5 ماه بعد از انجام آن قابل مشاهده خواهند بود.

072018 100754 hifu feat1 - دوره آموزشی هایفوتراپی

مزایای هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی به عنوان یک روش کاملا غیر جراحی و غیر تهاجمی، نسبت به سایر روش‌ها مزایای بسیاری دارد، منجمله

  • از نظر بالینی اثبات شده است.
  • ایمن و موثر است.
  • جایگزین بی‌خطر و مقرون به صرفه برای جراحی لیفت صورت است.
  • نیازی به بیهوشی ندارد.
  • بدون برش یا خطر عفونت است.
  • دوران نقاهت ندارد.
  • نتایج اولیه بصورت فوری قابل مشاهده است.
  • نتایج و اثرات آن با یک جلسه درمان می‌تواند تا 2 سال ماندگاری داشته باشد.

نتایج هایفوتراپی چیست؟

با شرکت در دوره آموزشی هایفوتراپی می‌توانید خدماتی را به مراجعان خود ارائه دهید که نتایج زیر را به همراه داشته باشد:

  • افزایش گردش خون
  • افزایش الاستین و تولید کلاژن
  • بهبود کارکرد ماهیچه‌ها
  • جوانسازی پوست
  • لیفتینگ پوست
  • کاهش و بهبود چین و چروک‌ها
  • بهبود افتادگی پوست
  • بهبود قابلیت ارتجاعی پوست و شکل دادن و کانتورینگ صورت و بدن
  • لاغری و کاهش رسوب چربی
  • بهبود آکنه
  • بهبود رنگ پوست، که باعث درخشندگی پوست می‌شود.
hifu - دوره آموزشی هایفوتراپی

آموزش هایفوتراپی

خرسندیم که اکنون توانسته‌ایم شرایط را برای آموزش هایفوتراپی در آکادمی دکتر آرتید برای علاقه‌مندان به فعالیت حرفه‌ای در زمینه زیبایی و مراقبت پوستی مهیا کنیم. هایفوتراپی یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین روش‌های جوانسازی، لیفت و لاغری با عملکرد و تاثیری فوق‌العاده‌ست. باتوجه به تاثیر فوق‌العاده آن تقاضا برای خدمات هایفوتراپی روز به روز در حال افزایش است، بنابراین تقاضا برای آموزش هایفوتراپی نیز بسیار بالاست، چرا که پتانسیل کسب سود بسیاری نیز در آن نهفته است. اگر شما کلینیک‌دار هستید و هنوز خدمات هایفوتراپی را ارائه نمی‌دهید، و به دنبال راهی برای افزایش مراجعان خود و کسب سود بیشتر هستید ما به‌ عنوان مرکزی که سالیان سال هم در زمینه آموزش و هم در زمینه ارائه خدمات در حوزه پوست و زیبایی فعال بوده‌ایم، شرکت در دوره آموزش هایفوتراپی و ارائه خدمات هایفوتراپی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. فناوری هایفو، فناوری جدیدی است که هنوز همه‌گیر نشده است، پس شما با شرکت در دوره آموزش هایفوتراپی و ارائه هر چه زودتر این خدمات خواهید توانست مزیت رقابتی چشمگیری نسبت به رقبای خود کسب کنید. همچنین اگر شما فردی جویای کار هستید و به دنبال یافتن کار در کلینیکی معتبر که طیف وسیعی از خدمات پوست و زیبایی را به مراجعان خود ارائه می‌دهد هستید، شرکت در دوره آموزش هایفوتراپی می‌تواند موقعیت‌های شغلی بسیاری با درآمد بالا را برای شما به ارمغان آورد.

unnamed 1 - دوره آموزشی هایفوتراپی

ما در آکادمی دکتر آرتید با بهره‌گیری از مدرسان و متخصصان با تجربه که سالیان سال هم در زمینه آموزش و هم در زمینه ارائه خدمات در حوزه پوست و زیبایی فعال بوده‌اند شرایط را برای برگزاری کامل‌ و جامع‌ دوره آموزش هایفوتراپی با کیفیتی در سطح جهانی برای علاقه‌مندان فراهم کرده‌ایم. بعد از اتمام دوره گواهینامه بین‌المللی MTD اسپانیا تحت نظر شرکت سینوهه جهت شرکت در دوره آموزش هایفوتراپی به کارآموزان عزیز ارائه خواهد شد. همچنین کارآموزان عزیز در صورت تمایل جهت شرکت در آزمون سازمان فنی و حرفه‌ای و کسب مدرک این سازمان با هزینه‌ای جداگانه به این سازمان معرفی خواهند شد.

کار با دستگاه هایفو

دوره آموزشی هایفوتراپی شامل بخش تئوری و بخش عملی آموزش هایفوتراپی می‌باشد. یکی از مهم‌ترین مباحث در این دوره آموزشی چگونگی کار با دستگاه هایفو می‌باشد. برای ارائه هر گونه خدمات هایفوتراپی در وهله اول باید از مکانیزم کار با دستگاه هایفو و مکانیزم عمل آن اطلاعات کافی داشته باشید، چرا که اطلاع از مکانیزم کار با دستگاه هایفو علاوه بر اینکه به درک بهتر چگونگی کار با دستگاه هایفو و ارائه خدمات هایفوتراپی به شما کمک می‌کند، احتمالا به جذب مشتریان بیشتر هم کمک خواهد کرد. برخی از مشتریانی که برای دریافت خدمات هایفوتراپی به شما مراجعه خواهند کرد قطعا علاقه‌مند به شنیدن داستان‌ها و اتفاقاتی که منجر به جوانسازی، لیفت و لاغری با هایفو می‌شوند، هستند و دانستن چگونگی مکانیزم کار با دستگاه هایفو شاید برای برخی از مشتریانتان نیز جذاب و جالب توجه باشد.در این دوره آموزشی، آموزش‌ها در دو بخش تئوری و عملی به کارآموزان داده می‌شوند. در بخش تئوری آموزش هایفوتراپی کارآموزان به طور کامل با مباحث تئوری مکانیزم کار با دستگاه هایفو آشنا خواهند شد. در بخش عملی آموزش هایفوتراپی کارآموزان به طور کامل با نحوه کار با دستگاه هایفو به صورت عملی آشنا خواهند شد. ما در آکادمی دکتر آرتید تمام تجهیزات مورد نیاز جهت آموزش عملی و در دنیای واقعی را برای کارآموزان عزیز فراهم کرده‌ایم

unnamed - دوره آموزشی هایفوتراپی

در بخش عملی کارآموزان با انواع کارتریج‌های هایفو، مورد استفاده هر یک از آن‌ها برای قسمت‌های مختلف بدن و اهداف مورد نظر و چگونگی جا زدن کارتریج‌ها در هندپیس به صورت کامل آشنا خواهند شد. همچنین چگونگی قرار گیری هندپیس هایفو و زاویه دست روی هر یک از قسمت‌های مورد نظر بدن بصورت عملی و روی مدل آموزش داده خواهد شد. بعد از گذراندن بخش تئوری و فراگیری همه آموزش‌های لازم مربوط به نحوه کار با دستگاه هایفو به طور عملی، کارآموزان دوره کارورزی را زیر نظر مربی و پزشک متخصص طی خواهند کرد؛ به این صورت که خود کارآموز همه موارد آموزش دیده شده را تحت نظر مربی و پزشک متخصص روی مدل پیاده‌سازی خواهد کرد تا ضمن فراگیری کاربردی موارد تدریس شده اشکالات احتمالی کارآموز برای کار با دستگاه هایفو آشکار و توسط مربی رفع گردد و کارآموز کاملا آماده ورود به بازار کار گردد.

آنچه در دوره آموزشی هایفوتراپی خواهید آموخت:

به زودی ….

سایر دوره‌های آموزشی