دوره آموزشی طب سوزنی

acupuncture - دوره آموزشی طب سوزنی

چرا در دوره آموزشی طب سوزنی شرکت کنم؟

طب سوزنی یک دوره پزشکی است که به آن سوزن درمانی نیز گفته می‌شود. طب سوزنی یک روش جایگزین برای درمان برخی از مشکلات مانند دردهای مزمن، حساسیت و … می‌باشد. این روش درمانی از چین آغاز شده است، اما اکنون درمانگران از سراسر جهان آن را دنبال می‌کنند. طب سوزنی یکی از ساده‌ترین و ارزان‌ترین روش‌های درمانی برای بسیاری از بیماری‌ها است. اما ممکن است مشخص شدن نتایج آن مدتی طول بکشد. بسیاری از افراد علاقه‌مند، شرکت در دوره آموزشی طب سوزنی را انتخاب می‌کنند. با شرکت در دوره آموزشی طب سوزنی شما می‌توانید روش موثر و جدیدی برای درمان مراجعان خود به آن‌ها پیشنهاد کنید. با شرکت در دوره آموزشی طب سوزنی و ارائه خدمات آن همچنین خواهید توانست درآمد خوبی نیز از این طریق کسب کنید.

woman undergoing acupuncture treatment face 35076 3552 - دوره آموزشی طب سوزنی

طب سوزنی چیست؟

طب سوزنی یک روش مبتنی بر داروی چینی باستان در درمان انواع بیماری‌ها با ایجاد نقاط خاص روی پوست با سوزن است. پائول کامپیستی متخصص طب سوزنی با مجوز MS در طب سنتی شرقی، توضیح می‌دهد، ” طب سوزنی یک روش غیر تهاجمی برای تحریک مناطق غنی از عصب سطح پوست به منظور تأثیر بر بافت‌ها، غده، اندام‌ها و عملکردهای مختلف بدن است.”

با شرکت در دوره آموزشی طب سوزنی تکنیک‌های انجام طب سوزنی و نقاط مجاز در بدن برای فرو کردن سوزن در آن را فرا خواهید گرفت.

كامپيستي مي گويد: “در طب سوزنی هر سوزنی که وارد بدن می‌شود یک آسیب جزئی ایجاد می‌کند، اگرچه این آسیب به اندازه‌ای جزئی است که باعث ناراحتي زیادی نمی‌شود، اما به اندازه كافي يك سيگنال است كه بدن را به پاسخ وا دارد. این پاسخ شامل تحریک سیستم ایمنی بدن، تقویت گردش خون در ناحیه، ترمیم زخم و تعدیل درد است”. تحقیقات معاصر درباره طب سوزنی عمدتاً به این نظریه متکی است.

1 5 - دوره آموزشی طب سوزنی

طب سوزنی یک عمل پزشکی مکمل است که شامل تحریک نقاط خاصی از بدن، اغلب با نفوذ سوزن به پوست، برای تسکین درد یا کمک به درمان بیماری‌های مختلف است.

طب سوزنی هزاران سال پیش در چین توسعه یافته است، مطالعات متعددی که اخیرا توسط دانشمندان در اروپا و ایالات متحده انجام شده است، نشان داده که طب سوزنی در درمان درد و حالت تهوع موثر است.

کاربرد طب سوزنی چیست؟

پزشکان طب سوزنی از طب سوزنی برای درمان طیف وسیعی از بیماری‌ها و مشکلات استفاده می‌کنند. صدها مطالعه بالینی در مورد فواید طب سوزنی نشان می‌دهد که طب سوزنی در درمان شرایط مختلفی از مشکلات اسکلتی عضلانی (کمر درد، گردن درد و موارد دیگر) گرفته تا تهوع، سردرد میگرنی، اضطراب، افسردگی، بی‌خوابی و ناباروری را درمان می‌کند.

به طور کلی موثر بودن طب سوزنی در موارد زیر اثبات شده است:

  • رفع درد
  • رفع حساسیت
  • لاغری
3 4 - دوره آموزشی طب سوزنی

آنچه در دوره آموزشی طب سوزنی خواهید آموخت:

به زودی ….

سایر دوره‌های آموزشی