دوره آموزشی آر اف نیدلینگ فرکشنال (آر اف فرکشنال سوزنی)

چرا در دوره آموزشی آر اف نیدلینگ فرکشنال (آر اف فرکشنال سوزنی) شرکت کنم؟

درمان‌های مربوط به زیبایی و پوست در حال حاضر از تقاضای بسیار بالایی در بین  جوامع برخوردارند؛ این درمان‌ها یک روش درمانی بسیار سودآور برای ارائه به مشتریان هستند، زیرا امروزه افراد بیش از هر زمان دیگری در تاریخ بشریت به پوست، زیبایی و جوان ماندن خود اهمیت می‌دهند. درست است که نمی‌توان به طور کامل مانع از پیری و افزایش سن شد، اما در عصر حاضر و با پیشرفت علم و تکنولوژی روش‌های بسیاری برای کاهش و بهبود اثرات پیری بوجود آمده و به بازار معرفی گشته‌اند. یکی از این روش‌ها که پتانسیل بسیار بالایی برای کسب درآمد و سود خوبی برای ارائه‌دهندگان خدمات زیبایی و پوستی دارد، آر اف نیدلینگ فرکشنال (آر اف فرکشنال سوزنی) می‌باشد. آر اف نیدلینگ فرکشنال (آر اف فرکشنال سوزنی) یکی از روش‌های درمانی است که باتوجه به اثرات فوق‌العاده آن در جهت جوانسازی و لیفت پوست جایگاه ویژه‌ای در صنعت پوست و زیبایی پیدا کرده است، به طوریکه به یکی از اجزای اساسی بسیاری از کلینیک‌های پوست و زیبایی تبدیل گشته است. بنابراین اگر شما قصد تاسیس کلینیک پوست و زیبایی دارید و یا میخواهید فعالیت در حوزه پوست و زیبایی را بعنوان حرفه خود انتخاب کنید ما شرکت در دوره آموزشی آر اف نیدلینگ فرکشنال (آر اف فرکشنال سوزنی) را به شما پیشنهاد می‌کنیم، چرا که  آر اف نیدلینگ فرکشنال (آر اف فرکشنال سوزنی) یکی از اصلی‌ترین خدماتی است که در می‌تواند در کلینیک زیبایی و پوست ارائه شود. با شرکت در دوره آموزشی آر اف نیدلینگ فرکشنال (آر اف فرکشنال سوزنی) قادر به ارائه خدمات جوانسازی و لیفت پوست با دستگاه  آر اف نیدلینگ فرکشنال (آر اف فرکشنال سوزنی) به مراجعان خواهید بود.

12356 - دوره آموزشی آر اف نیدلینگ فرکشنال (آر اف فرکشنال سوزنی)

ارائه این روش درمانی به عنوان بخشی از خدمات شما نه تنها به کسب سود بیشتر کمک می‌کند، بلکه به ارتقا کسب و کار شما با استفاده از به روزترین و پیشرفته‎‌ترین خدمات و تجهیزات نیز کمک شایانی خواهد نمود. پس شرکت در دوره آموزشی آر اف نیدلینگ فرکشنال (آر اف فرکشنال سوزنی) را به تعویق نیندازید و همین الان ثبت نام کنید.

آر اف نیدلینگ فرکشنال (آر اف فرکشنال سوزنی) چیست؟

یکی از راه‌های جوانسازی پوست استفاده از آر اف نیدلینگ فرکشنال (آر اف فرکشنال سوزنی) می‌باشد. در این تکنیک از امواج RF بجای امواج نوری استفاده می‌شود. در انجام آر اف نیدلینگ فرکشنال اپیدرم پوست (لایه سطحی پوست) آسیبی نخواهد دید و حرارت دستگاه فقط در قسمت عمقی پوست اثر می‌گذارد. دستگاه آر اف نیدلینگ فرکشنال یکی از بهترین و بی‌خطرترین راه‌ها برای جوانسازی و لیفت پوست می‌باشد که تاثیر گذاری آن نسبت به دستگاه‌ها و روش‌های دیگر 3 برابر می‌باشد. RFها با تحریک کلاژن سازها و ترمیم کلاژن‌ها باعث سفت شدن پوست می‌شوند و به نوع دیگری فرآیند بازسازی پوست را به جریان می‌سازند.

RF Fractional Microneedling - دوره آموزشی آر اف نیدلینگ فرکشنال (آر اف فرکشنال سوزنی)

مزایای آر اف نیدلینگ فرکشنال (آر اف فرکشنال سوزنی) چیست؟

آر اف نیدلینگ فرکشنال (آر اف فرکشنال سوزنی) به عنوان یک روش جوانسازی و لیفتینگ کاملا غیر جراحی و غیر تهاجمی، نسبت به سایر روش‌ها مزایای بسیاری دارد، منجمله:

  • جوانسازی پوست صورت و بدن
  • ليفت پوست
  • كاهش چربى پوست
  • درمان منافذ باز پوستی
  • بهبود تركهاى پوستى
  • درمان شلی و افتادگی پوست صورت و بدن
  • درمان اسكار آكنه و آكنه فعال با از بین بردن باکتری مولد آکنه
  • کاهش چین و چروک حتی در نزدیک‌ترین مناطق به چشم
  • پیلینگ بدون ایجاد آسیب پوستی
  • کاهش ترشح سبوم و درمان سبوره
  • درمان ضایعات عروقی پوست
  • بهبود اسکارهای سطحی
  • از بین بردن خطوط خنده و اخم
  • درمان لک، پیگمنتاسیون
  • کاهش استریا (ترک‌های پوستی)
  • بهبود استرچ مارک‌ها
  • بهبود جای زخم
  • بهبود جای بخیه

نتایج آر اف نیدلینگ فرکشنال (آر اف فرکشنال سوزنی) چیست؟

با شرکت در دوره آموزشی آر اف نیدلینگ فرکشنال (آر اف فرکشنال سوزنی) می‌توانید خدماتی را به مراجعان خود ارائه دهید که نتایج زیر را به همراه داشته باشد:

  • افزایش گردش خون
  • افزایش الاستین و تولید کلاژن
  • بهبود کارکرد ماهیچه‌ها
  • جوانسازی پوست
  • لیفتینگ پوست
  • کاهش و بهبود چین و چروک‌ها
  • بهبود افتادگی پوست
  • بهبود قابلیت ارتجاعی پوست
  • بهبود آکنه
  • بهبود رنگ پوست، که باعث درخشندگی پوست می‌شود.
blog feature VIVACE 768x432 1 - دوره آموزشی آر اف نیدلینگ فرکشنال (آر اف فرکشنال سوزنی)

آموزش آر اف نیدلینگ فرکشنال (آر اف فرکشنال سوزنی)

مفتخریم که اکنون توانسته‌ایم شرایط را برای برگزاری دوره آموزش آر اف نیدلینگ فرکشنال در آکادمی دکتر آرتید برای علاقه‌مندان به فعالیت حرفه‌ای در زمینه مراقبت پوستی و زیبایی ایجاد کنیم. آر اف نیدلینگ فرکشنال یکی از موثرترین و پربازده‌ترین خدمات در حوزه جوانسازی، لیفتینگ، بهبود جای زخم و بخیه، بهبود استرچ‌ مارک‌ها و همچنین ترک‌های پوستی می‌باشد که در کلینیک‌های زیبایی ارائه می‌گردد. باتوجه به تاثیر فوق‌العاده آن در بهبود مواردی که در بالا ذکر شد، یکی از پر تقاضاترین خدماتی است که می‌تواند توسط کلینیک‌ها ارائه ‌شود، بنابراین تقاضا برای آموزش آر اف نیدلینگ فرکشنال نیز بسیار بالاست، چرا که با وجود تعداد بالای کلینیک‌هایی که این خدمات را ارائه می‌دهند همچنان پتانسیل بالقوه زیادی برای سود آوری در آن نهفته است. اگر شما در فکر تاسیس کلینیک‌ و یا سرمایه‌گذاری برای تاسیس کلینیک زیبایی و پوست هستید، آر اف نیدلینگ فرکشنال یکی از پرسودترین خدماتی است که می‌تواند جزء اولیت‌های شما قرار گیرد. چرا که با توجه به تاثیر فوق‌العاده آن برای جوانسازی و رفع مشکلات پوستی تقاضا برای دریافت خدمات آر اف نیدلینگ فرکشنال بالاست.

4 1 - دوره آموزشی آر اف نیدلینگ فرکشنال (آر اف فرکشنال سوزنی)

ما به‌ عنوان مرکزی که سالیان سال در زمینه آموزش، ارائه خدمات و مشاوره در حوزه پوست و زیبایی فعال بوده‌ایم، شرکت در دوره آموزش آر اف نیدلینگ فرکشنال و ارائه خدمات آر اف نیدلینگ فرکشنال را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اگر شما فردی جویای کار هستید و به دنبال یافتن کار در کلینیکی معتبر که طیف وسیعی از خدمات پوست و زیبایی را به مراجعان خود ارائه می‌دهد هستید، شرکت در دوره آموزش آر اف نیدلینگ فرکشنال می‌تواند موقعیت‌های شغلی بسیاری با درآمد بالا را برای شما به ارمغان بیاورد. ما در آکادمی دکتر آرتید با بهره‌گیری از متخصصان و مدرسان با تجربه که سالیان سال هم در زمینه آموزش و هم در زمینه ارائه خدمات در حوزه پوست و زیبایی فعال بوده‌اند شرایط را برای برگزاری دوره کامل‌ و جامع‌ آر اف نیدلینگ فرکشنال با کیفیتی در سطح جهانی برای علاقه‌مندان فراهم کرده‌ایم. بعد از اتمام دوره گواهینامه بین‌المللی MTD اسپانیا تحت نظر شرکت سینوهه جهت شرکت در دوره آموزش آر اف نیدلینگ فرکشنال به کارآموزان عزیز ارائه خواهد شد. همچنین کارآموزان عزیز در صورت تمایل جهت شرکت در آزمون سازمان فنی و حرفه‌ای و کسب مدرک این سازمان با هزینه‌ای جداگانه به این سازمان معرفی خواهند شد.

کار با دستگاه آر اف نیدلینگ فرکشنال (آر اف فرکشنال سوزنی)

دوره آموزشی آر اف نیدلینگ فرکشنال شامل دو بخش تئوری و عملی می‌باشد. یکی از مهم‌ترین مباحث در دوره آموزش آر اف نیدلینگ فرکشنال چگونگی کار با دستگاه آر اف نیدلینگ فرکشنال می‌باشد. برای ارائه هر گونه خدمات آر اف نیدلینگ فرکشنال در وهله اول باید از مکانیزم کار با دستگاه آر اف نیدلینگ فرکشنال و مکانیزم عمل آن اطلاعات کافی داشته باشید، چرا که اطلاع از مکانیزم کار با دستگاه آر اف نیدلینگ فرکشنال علاوه بر اینکه به درک بهتر چگونگی کار با دستگاه آر اف نیدلینگ فرکشنال و ارائه خدمات آر اف نیدلینگ فرکشنال به شما کمک می‌کند، احتمالا به جذب مشتریان بیشتر هم کمک خواهد کرد. برخی از مشتریان علاقه‌مند به شنیدن داستان‌ها و اتفاقاتی که منجر به جوانسازی و رفع مشکلات پوستی با دستگاه آر اف نیدلینگ فرکشنال می‌شوند، هستند و دانستن چگونگی مکانیزم کار با دستگاه آر اف نیدلینگ فرکشنال شاید برای برخی از مشتریانتان نیز جذاب و جالب توجه باشد. آموزش‌ها در دو بخش تئوری و عملی به کارآموزان داده می‌شوند. در بخش تئوری آموزش آر اف نیدلینگ فرکشنال کارآموزان به طور کامل با مباحث تئوری مکانیزم کار با دستگاه آر اف نیدلینگ فرکشنال آشنا خواهند شد. در بخش عملی آموزش آر اف نیدلینگ فرکشنال کارآموزان به طور کامل با نحوه کار با دستگاه آر اف نیدلینگ فرکشنال به صورت عملی آشنا خواهند شد. ما در آکادمی دکتر آرتید تمام تجهیزات مورد نیاز جهت آموزش عملی و در دنیای واقعی را برای کارآموزان عزیز فراهم کرده‌ایم. در بخش عملی کارآموزان با انواع کارتریج‌های آر اف نیدلینگ فرکشنال، عمق نفوذ هریک و مورد استفاده هر کدام برای انواع مشکلات پوستی به صورت کامل آشنا خواهند شد.

2 1 - دوره آموزشی آر اف نیدلینگ فرکشنال (آر اف فرکشنال سوزنی)

همچنین چگونگی قرار گیری هندپیس دستگاه آر اف نیدلینگ فرکشنال و زاویه دست روی هر یک از قسمت‌های مورد نظر بدن بصورت عملی و روی مدل آموزش داده خواهد شد. بعد از گذراندن بخش تئوری و فراگیری همه آموزش‌های لازم مربوط به نحوه کار با دستگاه آر اف نیدلینگ فرکشنال به طور عملی، کارآموزان دوره کارورزی را زیر نظر مربی و پزشک متخصص طی خواهند کرد؛ به این صورت که خود کارآموز همه موارد آموزش دیده شده را تحت نظر مربی و پزشک متخصص روی مدل پیاده‌سازی خواهد کرد تا ضمن فراگیری کاربردی موارد تدریس شده اشکالات احتمالی کارآموز برای کار با دستگاه آر اف نیدلینگ فرکشنال آشکار و توسط مربی رفع گردد و کارآموز کاملا آماده ورود به بازار کار گردد.

آنچه در دوره آموزشی آر اف نیدلینگ فرکشنال (آر اف فرکشنال سوزنی) خواهید آموخت:

به زودی ….

سایر دوره‌های آموزشی