آموزش لیفت با نخ

چرا در دوره آموزش لیفت با نخ شرکت کنم؟

امروزه افراد بیشتر از هر زمان دیگری در طول تاریخ به زیبایی، جوانی، طراوت و شادابی پوست خود اهمیت می‌دهند و همراه به دنبال راهی برای حفظ جوانی پوست خود هستند. افتادگی پوست یکی از معضلاتی که افراد با افزایش سن با آن مواجه هستند، می‌باشد. با گذشت زمان، به دلیل افزایش سن تغییراتی در استحکام و کشسانی پوست که با تحلیل چربی، استخوان و غضروف همراه است، ایجاد می‌شود. این امر در نهایت به افتادگی پوست و تغییراتی در شکل صورت و ظاهر آن منجر می‌گردد.

داشتن پوستی صاف، درخشنده و بدون افتادگی یکی از مهم‌ترین المان‌های زیبایی در دنیای مدرن امروزی است. این موضوع به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد مخصوصا وقتی سن 30 سالگی را رد می‌کنند تبدیل شده است، چرا که پس از سن 30 سالگی تولید کلاژن بصورت طبیعی توسط پوست به تدریج کاهش یافته و همان طور که گفته شد پوست خاصیت استحکام و کشسانی خود را از دست می‌دهد و دچار افتادگی می‌شود. در سالیان اخیر روش‌های زیادی برای جوانسازی و بهبود افتادگی پوست به جهان عرضه شده است؛ مانند آر اف نیدلینگ فرکشنال (نیدلینگ فرکشنال)، هایفوتراپی و لیفت با نخ.

how do thread lifts work - آموزش لیفت با نخ

لیفت با نخ برای بهبود افتادگی پوست یکی از روش‌هایی است که درسال‌های اخیر به طرز چشمگیری مورد استقبال افراد قرار گرفته است. لیفت با نخ، یک روش درمانی کم تهاجم و جوان کننده است که در آن از نخ‌های تخصصی جراحی برای لیفت پوست و بازسازی پوست افتاده در نواحی خاصی از صورت استفاده می‌شود و در نتیجه باعث ایجاد ظاهری سفت‌تر و جوان‌تری می‌گردد. لیفت با نخ به دلیل کم تهاجمی بودن، عوارض، دوران نقاهت و هزینه کمتری که نسبت به عمل‌های جراحی تهاجمی دارد، مخصوصا در سال‌های اخیر با استقبال بسیاری روبه‌رو شده است. استقبال زیاد از لیفت با نخ پتانسیل بالایی را برای درآمدزایی از طریق ارائه خدمات لیفت با نخ ایجاد کرده است. اما ارائه این خدمات نیازمند تخصص در این زمینه و گذراندن دوره‌های مربوطه می‌باشد.

اگر شما قصد فعالیت درحوزه زیبایی را دارید لیفت با نخ یکی از پر درآمدترین خدمات نیمه تهاجمی است که می‌توانید به مراجعان خود ادامه دهید. با شرکت در دوره آموزش لیفت با نخ خواهید توانست دانش و تخصص مورد نیاز برای ارائه این خدمت را فراگرفته و درآمد زیادی را نصیب خود کنید. پس فرصت رو از دست ندهید و همین حالا در دوره آموزش لیفت با نخ ثبت نام کنید.

فواید شرکت در دوره آموزش لیفت با نخ چیست؟

اگر شما به دنبال ارائه خدمات در حوزه پوست و زیبایی هستید، لیفت با نخ و کسب درآمد از ارائه این خدمت یکی از مهم‌ترین خدماتی است که می‌توانید به مراجعان خود ارائه دهید. با شرکت در دوره آموزش لیفت با نخ مهارت‌های لازم برای ارائه این خدمت پر طرفدار را فرا خواهید گرفت. دوره آموزش لیفت با نخ زیر نظر اساتید برجسته و مجرب که سالیان سال تجربه آموزش و ارائه خدمات جوانسازی و لیفت با نخ را دارند، برگزار می‌گردد و شامل مطالب تئوری و عملی برای تسلط کافی شرکت کنندگان در دوره آموزش لیفت با نخ به موضوع لیفت با نخ می‌باشد.

ACC Blog Header Images pdo 2 1024x716 1 - آموزش لیفت با نخ

ما به عنوان یکی از برگزارکننده‌گان دوره‌های آموزشی مختلف در حوزه پوست و زیبایی خوشحالیم که اکنون توانسته‌ایم شرایط برگزاری دوره آموزش لیفت با نخ را، برای افراد مشتاق به یادگیری مهارت‌های مربوط به ارائه خدمات لیفت با نخ و کسب درآمد از ارائه این خدمات بعنوان یکی از پر سودترین خدمات حوزه زیبایی و پوست را فراهم کنیم.

 لیفت با نخ چیست؟

لیفت با نخ یک روش جوانسازی و لیفت پوست با نوآوری فوق‌العاده در درمان‌های ضد پیری ارائه می‌دهد. لیفت صورت با نخ نیازی به بیهوشی عمومی یا جراحی‌های تهاجمی ندارد، کم خطر است و نتایج آن طبیعی به نظر می‌رسد. لیفت با نخ و نتایج آن می‌تواند تا 3 سال دوام داشته باشد. علاوه بر این، انجام آن کمتر از یک ساعت طول می‌کشد. به دلیل سادگی و سرعت عمل، لیفت پوست با نخ به نام مستعار “لیفت صورت در زمان ناهار” نیز معروف شده است.

نخ‌های PDO (polydioxanone) یکی از رایج‌ترین و موثرترین ابزارهای غیرجراحی برای لیفت و سفت کردن بافت‌های شل شده و افتاده پوست و همچنین حل کردن قسمت‌های کوچکی از چربی در قسمت تحتانی صورت و بدن است.

نخ PDO (polydioxanone) یک فیبر مصنوعی است که به طور گسترده در زمینه‌های پزشکی مانند جراحی عمومی و قلب مورد استفاده قرار می‌گیرد. نخ‌های مورد استفاده در صنعت زیبایی، به رفع افتادگی پوست و همچنین تحریک کلاژن سازی پوست کمک می‌کنند.

یکی دیگر از تأثیرات جالب نخ‌ها، توانایی آن‌ها در ایجاد لیپولیز (مرگ سلول‌های چربی) است. نخ‌ها در درمان نواحی‌ای از صورت و بدن که چربی‌های سرسختی دارند نیز موثر است.

Botox PDO Threadlift 0 - آموزش لیفت با نخ

آموزش لیفت با نخ

خرسندیم که اکنون توانسته‌ایم شرایط را برای برگزاری دوره آموزش لیفت با نخ در آکادمی دکتر آرتید برای علاقه‌مندان به فعالیت حرفه‌ای در زمینه مراقبت پوستی و زیبایی فراهم کنیم. لیفت با نخ امروزه یکی از پرمخاطب‌ترین خدماتی است که در کلینیک‌های زیبایی ارائه می‌شود. باتوجه به تاثیر فوق‌العاده و سریعی که لیفت با نخ در جوانسازی، زیبایی و لیفت صورت دارد یکی از پر تقاضاترین خدماتی است که می‌تواند توسط کلینیک‌ها ارائه ‌شود، بنابراین در حال حاضر تقاضا برای آموزش لیفت با نخ نیز بسیار بالا رفته است، چرا که با وجود تعداد بالای کلینیک‌هایی که این خدمات را ارائه می‌دهند همچنان پتانسیل کسب سود بسیاری در آن نهفته است. اگر شما در فکر تاسیس کلینیک‌ و یا سرمایه‌گذاری برای تاسیس کلینیک زیبایی و پوست هستید، لیفت با نخ جزء خدماتی است که دیر یا زود باید به فکر ارائه آن باشید. چرا که راز بقا در محیط رقابتی امروز، پیش رفتن در مسیر ارائه انواع خدمات روز دنیا و با کیفیت مطلوب می‌باشد. 

ما به‌ عنوان مرکزی که سالیان سال هم در زمینه آموزش و هم در زمینه ارائه خدمات در حوزه پوست و زیبایی فعال بوده‌ایم، شرکت در دوره آموزش لیفت با نخ و ارائه خدمات لیفت با نخ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شرکت در دوره آموزش لیفت با نخ حتی برای افرادی که به تازگی قصد ورود و فعالیت در حوزه پوست و زیبایی را دارند نیز مناسب است، چرا که آموزش‌ها هم به صورت تئوری و هم بصورت عملی در مجموعه آموزشی دکتر آرتید به گونه‌ای به کارآموزان عزیز داده می‌شود که حتی افراد تازه‌کار نیز بتوانند با مهارت و تخصص کامل و بصورت اصولی و علمی خدمات لیفت با نخ را به مشتریان خود ارائه دهند و از این طریق درآمد چشمگیری نیز حاصل کنند. ما در مجموعه آموزشی دکتر آرتید با بهره‌گیری از مدرسان و متخصصان با تجربه که سالیان سال هم در زمینه آموزش و هم در زمینه ارائه خدمات در حوزه پوست و زیبایی فعال بوده‌اند شرایط را برای برگزاری دوره کامل‌ و جامع‌ آموزش لیفت با نخ با کیفیتی در سطح جهانی برای علاقه‌مندان فراهم کرده‌ایم. بعد از اتمام دوره گواهینامه بین‌المللی MTD اسپانیا تحت نظر شرکت سینوهه جهت شرکت در دوره آموزش لیفت با نخ به کارآموزان عزیز ارائه خواهد شد. همچنین کارآموزان عزیز در صورت تمایل جهت شرکت در آزمون سازمان فنی و حرفه‌ای و کسب مدرک این سازمان با هزینه‌ای جداگانه به این سازمان معرفی خواهند شد.

نحوه برگزاری کلاس آموزش لیفت با نخ

مجموعه آموزشی دکتر آرتید با برگزاری دوره کامل و جامع لیفت با نخ در جهت آموزش اصولی تکنیک‌های مدرن در جهت پیشرفت کارآموزان عزیز در این زمینه تلاش نموده است. کلاس آموزش لیفت با نخ در مجموعه آموزشی آرتید عموما به صورت خصوصی و یا نیمه خصوصی برگزار می‌گردد. با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط خاص موجود در حال حاضر جهت رفع نگرانی و سهولت کارآموزان عزیز و حضور حداقلی آنان در مجموعه، کارآموزان پس از ثبت نام اینترنتی در دوره آموزش لیفت با نخ و پرداخت هزینه دوره به فایل ویدئویی مختص دوره که بصورت اختصاصی توسط مجموعه آموزشی دکتر آرتید تهیه شده است، دسترسی پیدا خواهند کرد. در این فایل ویدئویی مباحث اولیه پیش نیاز و تئوری مورد نیاز برای شرکت در آموزش‌های عملی به طور کامل توسط اساتید مجرب مجموعه آموزشی دکتر آرتید تشریح گردیده‌اند.  همچنین این مهم فرصت مناسبی را در اختیار افرادی که در شهری غیر از تهران زندگی می‌کنند، قرار داده است.

مجموعه آموزشی دکتر آرتید برای برگزاری کلاس‌های عملی و حضوری آموزشی خود تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و کارآموزان ما می‌توانند با رعایت فاصله اجتماعی از مطالب دوره آموزشی عملی و حضوری استفاده کنند. لازم به یادآوری است که استفاده از ماسک در جلسات آموزش عملی و حضوری برای کارآموزان دوره‌ها الزامی است.

آنچه در دوره آموزش لیفت با نخ خواهید آموخت:

  • مقدمه و تاریخچه تکنیک لیفت با نخ
  • معاینه و شرح حال اولیه در لیفت با نخ
  • آناتومی نواحی امکان‌پذیر لیفت با نخ
  • انواع نخ‌ها (PDO، کاگ (Kage)، خاردار، سیلوئت، دوسوزنه و …)
  • تفاوت‌های انواع نخ لیفت
  • تکنیک کار با نخ PDO
  • تکنیک کار با نخ کاگ (خاردار)
  • تکنیک کار با نخ دوسوزنه
  • جوانسازی با نخ PDO
  • کار ترکیبی با انواع نخ‌ها
  • عوارض لیفت با نخ
  • انتخاب کیس مناسب برای لیفت با نخ
  • کنتراندیکاسیون‌های کار با نخ
  • لیفت گونه با نخ کاگ
  • لیفت خطوط خنده با نخ کاگ و PDO
  • لیفت خطوط ماریونت (خطوط اطراف دهان و بینی) با نخ کاگ و PDO
  • زاویه سازی صورت با نخ دوسوزنه
  • لیفت گردن با نخ دوسوزنه، کاگ و PDO
  • لیفت ابرو با نخ دوسوزنه و کاگ
  • از بین بردن خطوط پیشانی، گردن و لب‌ها با نخ PDO
  • لیفت اندام با نخ کاگ

سایر دوره‌های آموزشی