لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد از نوع لیزرهای تابشی هستند. مکانیزم عمل لیزر موهای زائد رفع و تخریب ملانین یا همان رنگدانه‌های موجود در فولیکول یا همان پیاز مو می‌باشد. برای رفع موهای زائد از لیزر با طول موج‌های متفاوتی استفاده می‌شود. برندهای مختلف دستگاه‌های لیزر در مکانیزم عمل باهم تفاوت ندارند و یکسانند، تفاوت آن‌ها در قدرت و توان آن‌هاست. لیزر موهای زائد بر اساس طول موج آن به 3 دسته الکساندرایت (Alexandrite)، دایود (Diod) و ایندیگ (IND-yag) تقسیم می‌شوند. دستگاه‌های لیزر از ترکیبی از این 3 نوع طول موج لیزر برای رفع موهای زائد بهره می‌برند.

  • لیزر الکساندرایت: برخلاف تصور لیزر الکس یا الکساندرایت اسم دستگاه نیست، بلکه اسم نوعی از طول موج لیزر است که عمق نفوذ آن 755 nm می‌باشد.
  • لیزر دایود: اسم نوعی از طول موج لیزر است که عمق نفوذ آن 810 nm می‌باشد.
  • لیزر ایندیگ: اسم نوعی از طول موج لیزر است که عمق نفوذ آن 1064 nm می‌باشد.

مجموعه کلینیک‌های دکتر آرتید در دو شعبه اصلی در تهران با جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها، به روزترین امکانات و کادری مجرب آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای دریافت وقت مشاوره، یا رزرو نوبت بصورت اینترنتی اینجا کلیک کنید. همچنین همکاران ما از طریق تماس تلفنی نیز پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود، برای برقراری تماس تلفنی اینجا کلیک کنید.

1 2 - لیزر- لیزر موهای زائد