آرتید عکس کاور 6 - لیزر - لیزر رفع لک
آرتید عکس کاو1ر - لیزر - لیزر رفع لک

لیزر رفع لک

پیش از معرفی روش لیزر برای لک صورت، درمان کک و مک کار دشواری بود، اما در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی و بهره‌گیری از لیزر برای رفع کک و مک، از بین بردن لک‌ها با لیزر بسیار ساده است. با ابداع روش لیزر رفع لک علاوه بر درمان لک‌های بزرگ می‌توان لکه‌های بسیار ریز به اندازه سر سوزن را نیز درمان کرد. روش لیزر برای درمان موارد متعددی از جمله از بین بردن لک های صورت، آکنه و جوش‌های پوستی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین در حال حاضر این روش یکی از بهترین و ایمن‌ترین روش‌ها برای درمان کک و مک نیز محسوب می‌شود. اما آیا واقعاً لیزر در رفع کک و مک مؤثر است؟ کسانی که از این روش برای درمان کک و مک پوست بدن استفاده کرده‌اند، گواهی می‌دهند که بعد از عمل لیزر، دیگر هرگز لکه‌های کک و مک بر روی پوست آن‌ها ظاهر نشده است. البته نکته مهم در ماندگاری آثار عمل لیزر رفع لک در این افراد استفاده مداوم از کرم‌های ضد آفتاب بعد از درمان، اجتناب از برنزه کردن پوست و یا قرار گرفتن در معرض مستقیم نور آفتاب می‌باشد.

برای تعیین وقت مشاوره در این خصوص می‌توانید با کارشناسان و متخصصان کلینیک دکتر آرتید از طریق تلفن و یا وبسایت اقدام نمایید. کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

مجموعه کلینیک‌های دکتر آرتید در دو شعبه اصلی در تهران با جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها، به روزترین امکانات و کادری مجرب آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای دریافت وقت مشاوره و یا رزرو نوبت اینجا کلیک کنید.