آرتید عکس کاور 8 - لاغری - RF و کویتیشن
آرتید عک12س کاور - لاغری - RF و کویتیشن

RF و کویتیشن

اولتراسوند لیپوساکشن یا همان کویتیشن یک روش انقلابی و غیر تهاجمی برای از بین بردن چربی و لاغری است. کویتیشن حدود 10-15 سال که به بازار آمده است. جزء اولین دستگاه‌هایی است که حوزه لاغری به بازار آمد. امواج مورد استفاده در کویتیشن از نوع امواج فرا صوت هستند که هیچگونه ضرری برای بدن ندارند، این امواج همان امواجی هستند که با قدرت ضعیف‌تر در سونوگرافی به کار می‌روند.

برخلاف روش‌های شناخته شده مانند جراحی لیپوساکشن یا شکم، کویتیشن یک روش غیر تهاجمی برای امولسیون چربی و کاهش سلولیت است. امواج فراصوت از طریق پروب کویتیشن وارد بافت چربی می‌شود و با قدرت و شدت و عمق نفوذی که دارد باعث شکست، جداسازی و تخریب بافت چربی می‌شود.

ترکیب کویتیشن با امواج RF تاثیر عملکرد کویتیشن را چند برابر می‌کند. RF سه گانه می‌تواند برای تقویت اثر درمانی لاغری نیز مورد استفاده قرار گیرد. انرژی RF با مقاومت در بافت پوست مواجه می‌شود، که باعث ایجاد گرما می‌گردد. گرمای تولید شده عمیقاً در درم اثر می‌گذارد و باعث انقباض و بازسازی سریع‌تر کلاژن، بهبود چین و چروک‌ها و سستی پوست می‌شود. اثرات حرارتی انرژی RF می‌تواند سلولیت و چربی اضافی بدن را کاهش دهد.

کسانی که از این متد استفاده می‌کنند بعد از 1-2جلسه احساس شل شدگی را در بافت‌های چربی احساس می‌کنند.

برای تعیین وقت مشاوره در این خصوص می‌توانید با کارشناسان و متخصصان کلینیک دکتر آرتید از طریق تلفن و یا وبسایت اقدام نمایید. کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

مجموعه کلینیک‌های دکتر آرتید در دو شعبه اصلی در تهران با جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها، به روزترین امکانات و کادری مجرب آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای دریافت وقت مشاوره و یا رزرو نوبت اینجا کلیک کنید.