آرتید123 عکس کاور - لاغری - مزوتراپی برای لاغری
آرتید عکس کاور 6 - لاغری - مزوتراپی برای لاغری

مزوتراپی برای لاغری

مزوتراپی یک روش موضعی غیرتهاجمی و جایگزین مناسب برای روش‌های تهاجمی مانند عمل‌های جراحی و لیپوساکشن برای درمان چاقی می‌باشد، که استفاده از آن به عنوان مکملی با تاثیر بالا برای کاهش وزن در سراسر جهان رو به گسترش است و کاربرد آن به طور فزاینده‌ای در سراسر اروپا و ایالات متحده رواج دارد. مزوتراپی در ابتدا برای درمان بیماری‌های عفونی و صدمات ورزشی استفاده می‌گشت، اما بعدها اثبات گردید که تزریق مقادیر کمی از داروهای مزو به لایه چربی زیر پوست به آب شدن چربی‌ها و لاغری کمک شایانی می‌کند.

مزوتراپی برای لاغری به دو روش انجام می‌پذیرد:

  • مزوتراپی لیپولیز با استفاده ازتزریق توسط سوزن‌ها
  • مزوتراپی فعالساز(ablative) که‌ سلول‌های چربی را بر اساس الکتروپورشن (استفاده از جریان الکتریکی برای جذب دارو از راه پوست) از بین می‌برد.

مزوتراپی تزریق در مناطقی انجام می شود که نیاز به این دارد که مواد به طور دقیق در نقطه‌ای خاص وارد شود تا سلولیت بهبود یابد. هدف انتقال مواد خاص زیر پوست است که با روش‌های دیگر امکان دستیابی به آن‌ نقاط وجود ندارد. این محلول‌ها حاوی مواد حل‌کننده چربی هستند که به سرعت عمل می‌کنند و می‌توانند در نقاط مختلفی از بدن مانند غبغب، شکم، ران، زانو، بازوها و باسن تزریق شوند. برای لاغری با این روش تزریق حداقل شش تا هشت جلسه در فواصل 10 تا 14 روز نیاز است.

مزوتراپی بدون سوزن با استفاده از دستگاه ویژه‌ای که کانال‌های ریزی را روی سطح پوست ایجاد می‌کند انجام می‌شود. این کانال‌ها به رسیدن مواد و محلول‌ها به عمق موردنیاز اپیدرم کمک می‌کنند از مزایای این روش درمانی می‌توان به غیرتهاجمی بودن آن، راحتی و عدم وجود تروما (به این معنی که می‌توانید سریعاً به فعالیت‌های عادی بازگردید.

برای تعیین وقت مشاوره در این خصوص می‌توانید با کارشناسان و متخصصان کلینیک دکتر آرتید از طریق تلفن و یا وبسایت اقدام نمایید. کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

مجموعه کلینیک‌های دکتر آرتید در دو شعبه اصلی در تهران با جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها، به روزترین امکانات و کادری مجرب آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای دریافت وقت مشاوره و یا رزرو نوبت اینجا کلیک کنید.