ماساژ لاغری

اگر به دنبال راهی برای لاغری هستید که شامل رژیم یا ورزش نباشد، اطلاعات زیادی در مورد ماساژ در اینترنت خواهید یافت. بسیاری از وب سایت‌ها ماساژ شکمی و سایر اشکال ماساژ درمانی را به عنوان روش‌های موثر کاهش وزن توصیه می‌کنند.

قبل از اینکه برای تعیین وقت ملاقات برای انجام ماساژ لاغری اقدام کنید، باید بدانید که اگر می‌خواهید وزن خود را کاهش دهید ماساژ چه کاری می‌تواند انجام دهد و چه کاری نمی‌تواند انجام دهد.

natural elements spa with candles 23 2148199468 - لاغری - ماساژ لاغری

ماساژ ضد سلولیت و لاغری یک ماساژ کامل بدن است که روی پاها، کمر، شکم و بالای بازوها متمرکز می‌شود، که از مشکلات عمده زنان و برخی از مردان است. این ماساژ پرانرژی و نشاط آور است. به نگهداری آب و تجزیه رسوبات چربی، افزایش گردش خون، افزایش متابولیسم و دفع سموم کمک می‌کند. همچنین سفت کننده و صاف کننده پوست است و باعث فرم دهی به بدن نیز می‌گردد.

abdomen massage concept close up 23 2148531164 - لاغری - ماساژ لاغری

ماساژ لاغری چه مزایایی دارد؟

ماساژ درمانی می‌تواند برای افرادی که سعی در کاهش وزن دارند معجزه کند، اما ماساژ درمانی به تنهایی باعث کاهش وزن نمی‌شود. اگر امیدوارید که ماساژ به تنهایی باعث کاهش سلولیت، کاهش چربی شکم یا کوچک شدن ران‌ها شود، احتمالاً ناامید خواهید شد.

با این حال، ماساژ به همراه رژیم و برنامه ورزشی می‌تواند لاغری و کاهش وزن را برای شما راحت کند. برخی از مزایایی است که ممکن است با ماساژ درمانی تجربه کنید عبارتند از:

  • خواب بهتر
  • کاهش درد عضلات
  • کاهش استرس
  • بهبود وضعیت روانی
  • کاهش اضطراب
  • کاهش کمر درد
anti cellulite massage luxury spa 144627 2248 - لاغری - ماساژ لاغری

از دیگر فواید ماساژ لاغری می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • ماساژ لاغری کم کردن وزن را سهولت می‌بخشد. بعد از یک برنامه تمرینی می‌توانید تا حد زیادی با دردهای بدن خداحافظی کنید. ماساژ لاغری، درمانی بدون درد است. نیازی به تلاش زیاد نیست و می‌توانید این کار را در زمانی که وقت آزاد دارید انجام دهید. ماساژ لاغری به آب شدن چربی‌های سرسخت که در مقابل ورزش مقاوم هستند کمک شایانی می‌کند.
  • عزت نفس و اعتماد به نفس را بالا می‌برد. بسیاری از افراد وقتی به باشگاه می‌روند سریع نتیجه نمی‌گیرند. معمولاً مدت بسیار زیادی طول می‌کشد تا به اندام مورد نظر خود دست یابند. اما با ماساژ لاغری می‌توانید نتایج را بعد از چند جلسه مشاهده کنید. داشتن اندامی زیبا باعث افزایش عزت نفس می‌شود و اعتماد به نفس لازم را در شما ایجاد می‌کند.
tender african woman smiling enjoying massage with closed eyes spa resort 176420 12929 - لاغری - ماساژ لاغری
  • پوست را بهبود می‌بخشد. این روش درمانی باعث ارتجاع بیشتر پوست می‌شود، بنابراین پوست سفت و محکم می‌شود و تا حد زیادی نیز به از بین رفتن چین و چروک‌ها کمک می‌کند. نتیجه کلی این است که شما پوستی جوانتر خواهید داشت. برای گرفتن نتیجه بهتر این مهم است که ورزش و رژیم غذایی را نیز در برنامه خود بگنجانید.
  • باعث سلامتی بدن می‌شود و آن را بهبود می‌بخشد. اضافه وزن دلیل بسیاری از بیماری‌ها مانند فشار خون بالا و دیابت است. با از بین بردن چربی بدن، این مشکلات نیز برطرف خواهد گشت.

آیا ماساژ لاغری واقعا برای کاهش وزن موثر است؟

ماساژ لاغری می‌تواند بخشی مفید از یک برنامه جامع کاهش وزن باشد، اما مهم است که انتظارات خود را در این زمینه مدیریت کنید.

برای موفقیت باید تمرکز خود را روی داشتن یک رژیم غذایی سالم و کنترل شده از طریق کاهش کالری و داشتن فعالیت بدنی کافی در روز بگذارید. اگر می‌خواهید ماساژ را به برنامه لاغری خود بیفزایید، یک ارائه دهنده خدمات ماساژ لاغری مجاز پیدا کنید که بتواند به شما در حفظ قدرت بدن، انعطاف پذیری و آرامش کمک کند. مجموعه کلینیک‌های دکتر آرتید با کادری متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات ماساژ لاغری و دیگر خدمات لاغری، پوست و زیبایی به شما عزیزان می‌باشد.

برای کاهش وزن با ماساژ لاغری چه مدت زمان و چند جلسه نیاز می‌باشد؟

درمان اثربخش با این روش به عوامل متعددی مانند سن، نوع چربی، میزان آن و … بستگی دارد. قبل از اقدام برای انتخاب  متناسب ترین روش برای کاهش وزن خود بهتر است از مشاوران و متخصصان این حوزه که سالیان دراز در این حوزه فعالند مشاوره گرفته شود. مجموعه کلینیک‌های دکتر آرتید با کادری متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات مشاوره در زمینه ماساژ لاغری و دیگر خدمات لاغری، پوست و زیبایی به شما عزیزان می‌باشد.

close up abdomen massage concept 23 2148531165 - لاغری - ماساژ لاغری

هزینه ماساژ لاغری چقدر است؟

هزینه ماساژ لاغری به عوامل مختلفی مثل تعداد جلسات درمان، محل درمان، بزرگی محل درمان و … بستگی دارد. هزینه ماساژ لاغری در مجموعه کلینیک‌های دکتر آرتید را می‌توانید در سایت این مجموعه و در قسمت رزرو نوبت بصورت آنلاین مشاهده کنید. برای رفتن به این قسمت روی اینجا کلیک کنید.

مجموعه کلینیک‌های دکتر آرتید ارائه دهنده خدمات پوست، مو و زیبایی خدمات مربوط به ماساژ لاغری را نیز ارائه می‌دهد.

در صورت تمایل برای تعیین وقت مشاوره در این خصوص می‌توانید با کارشناسان و متخصصان کلینیک دکتر آرتید از طریق تلفن و یا وبسایت اقدام نمایید. کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

مجموعه کلینیک‌های دکتر آرتید در دو شعبه اصلی در تهران با جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها، به روزترین امکانات و کادری مجرب آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای دریافت وقت مشاوره و یا رزرو نوبت بصورت آنلاین اینجا کلیک کنید.

روش‌های غیر تهاجمی دیگری بغیر از ماساژ لاغری نیز برای لاغری وجود دارند که عبارتند از: