دوره آموزشی کار با دستگاه لاغری آر اف و کویتیشن

slim - دوره آموزشی کار با دستگاه لاغری آر اِف و کویتیشن

چرا در دوره آموزشی کار با دستگاه لاغری آر اف و کویتیشن شرکت کنم؟

افراد برای مدت زمان طولانی به شدت برای از دست دادن چربی نواحی مختلف بدن تلاش کرده‌اند. همه روزه افراد زیادی را در اطراف خود مشاهده می‌کنیم که از چاقی رنج می‌برند. حتما از بسیاری از آن‌ها شنیده‌اید برای کاهش وزن به سختی ورزش کرده‌اند، ساعت‌ها در باشگاه‌های ورزشی وقت گذرانده‌اند و یا بارها به متخصص تغذیه مراجعه کرده و رژیم‌های غذایی متنوعی را تجربه کرده‌اند، اما همه این اقدامات تاثیر چندانی در کاهش وزن آن‌ها نداشته است و برخی همچنان از چاقی رنج می‌برند و در آرزوی داشتن اندامی متناسب که به راحتی بتوانند هر گونه لباسی را بخرند و بدون ناراحتی و خجالت آن را بپوشند، هستند.

1 3 - دوره آموزشی کار با دستگاه لاغری آر اِف و کویتیشن

تا مدتی پیش تنها درمان مناسب برای کاهش وزن لیپوساکشن و عمل‌های جراحی پر ریسک و پر هزینه بوده است. اما در حال حاضر روش‌های غیر تهاجمی موثر و شگفت‌انگیزی برای لاغری و کاهش وزن وجود دارد. یکی از این روش‌ها استفاده از دستگاه لاغری آر اف و کویتیشن می‌باشد. با شرکت در دوره آموزشی کار با دستگاه لاغری آر اف و کویتیشن و یادگیری مهار‌ت‌های مربوط به کار با این دستگاه شما می‌توانید به این افراد نا امید و مستاصل راهی فوق‌العاده و موثر برای کاهش وزن و رسیدن به اندام دلخواه پیشنهاد دهید. با شرکت در دوره آموزشی کار با دستگاه لاغری آر اف و کویتیشن و ارائه خدمات مربوط به آن علاوه بر اینکه به افزایش اعتماد به نفس بسیاری از افراد برای حضور در مهمانی‌ها و در نتیجه بهبود احساس رضایتشان نسبت به خود کمک می‌کنید، سود بسیاری نیز برای خود حاصل خواهید کرد.

آر اف و کویتیشن چیست؟

اولتراسوند لیپوساکشن یا همان کویتیشن یک روش انقلابی و غیر تهاجمی برای از بین بردن چربی و لاغری است. کویتیشن حدود 10-15 سال که به بازار آمده است. جزء اولین دستگاه‌هایی است که حوزه لاغری به بازار آمد. امواج مورد استفاده در کویتیشن از نوع امواج فرا صوت هستند که هیچگونه ضرری برای بدن ندارند، این امواج همان امواجی هستند که با قدرت ضعیف‌تر در سونوگرافی به کار می‌روند.

برخلاف روش‌های شناخته شده مانند جراحی لیپوساکشن یا شکم، کویتیشن یک روش غیر تهاجمی برای امولسیون چربی و کاهش سلولیت است. امواج فراصوت از طریق پروب کویتیشن وارد بافت چربی می‌شود و با قدرت و شدت و عمق نفوذی که دارد باعث شکست، جداسازی و تخریب بافت چربی می‌شود.

با شرکت در دوره آموزشی کار با دستگاه لاغری آر اف و کویتیشن هر آنچه برای کار با هندپیس کویتیشن این دستگاه مورد نیاز است را خواهید آموخت.

rftreatment900 - دوره آموزشی کار با دستگاه لاغری آر اِف و کویتیشن

ترکیب کویتیشن با امواج RF تاثیر عملکرد کویتیشن را چند برابر می‌کند. RF سه گانه می‌تواند برای تقویت اثر درمانی لاغری نیز مورد استفاده قرار گیرد. انرژی RF با مقاومت در بافت پوست مواجه می‌شود، که باعث ایجاد گرما می‌گردد. گرمای تولید شده عمیقاً در درم اثر می‌گذارد و باعث انقباض و بازسازی سریع‌تر کلاژن، بهبود چین و چروک‌ها و سستی پوست می‌شود. اثرات حرارتی انرژی RF می‌تواند سلولیت و چربی اضافی بدن را کاهش دهد.

از RF برای لیفت پوست نیز استفاده می‌شود.

با شرکت در دوره آموزشی کار با دستگاه لاغری آر اف و کویتیشن هر آنچه برای کار با هندپیس RF این دستگاه مورد نیاز است را خواهید آموخت.

Radio Frequency Skin Tightening All You Need To Know - دوره آموزشی کار با دستگاه لاغری آر اِف و کویتیشن

آنچه در دوره آموزشی کار با دستگاه لاغری آر اف و کویتیشن خواهید آموخت:

به زودی ….

سایر دوره‌های آموزشی