دوره آموزشی هایفو زنان (واژینال)

saber - دوره آموزشی هایفو زنان (واژینال)

چرا در دوره آموزشی هایفو زنان (واژینال) شرکت کنم؟

متأسفانه، تغییراتی که افراد به دلیل روند پیری تجربه می‌کنند، فقط به مناطق قابل مشاهده در بدن محدود نمی‌شود. پس از گذشت از یک سن خاص، بسیاری از زنان متوجه نگرانی‌های جدیدی در ناحیه تناسلی خود می‌شوند، که از دست دادن کلاژن و شلی پوست باعث آسیب دیدن ناحیه واژن می‌شود.

برای مدت زمان طولانی، زنان معتقد بودند که این مشکلات به عنوان بخشی اجتناب‌ناپذیر از روند پیری هستند، که نمی‌توان آن را تغییر داد و جز اینکه با این تغییرات کنار بیایند و آن‌ها را بپذیرند و با آن‌ها زندگی کنند، کاری نمی‌توان انجام داد. اما امروزه دیگر این موضوع صدق نمی‌کند. فناوری امواج اُولتراسوند با شدت بالا یا همان هایفو (HIFU) برای جوانسازی واژن می‌تواند به زنان کمک کند تا الاستیسیته جوانی و رطوبت دیواره‌های واژن خود را بازیابند، علائم ناراحت کننده را کاهش داده و به آن‌ها اجازه می‌دهد ‌یک بار دیگر احساس جوانی کنند. امروزه به دلیل آگاهی بیشتر زنان از وجود روش‌های غیر تهاجمی برای درمان این مشکلات تقاضا برای خدمات غیر تهاجمی واژینال نیز روز به روز در حال افزایش است.

creams for thrush treatment 1 - دوره آموزشی هایفو زنان (واژینال)

اگر شما کلینیک زیبایی دارید و یا به دنبال پیدا کردن کار در کلینیک زیبایی هستید که همه روزه مشتریان زیادی برای دریافت خدمات به آن مراجعه می‌کنند؛ یکی از پیشنهادات ما به شما شرکت در دوره آموزشی هایفو زنان (واژینال) و ارائه خدمات در این حوزه می‌باشد. با شرکت در دوره آموزشی هایفو زنان (واژینال) و یادگیری مهارت‌های مربوط به آن شما قادر خواهید بود درمان‌های جوانسازی واژن با هایفو را که خدمتی بسیار پولساز و رو به رشد است را به بیماران خود ارائه دهید تا گزینه موثر و غیر تهاجمی ضد پیری را برای یکی از حساس‌ترین مناطق بدن با نتایج واقعاً دگرگون کننده در اختیار آن‌ها قرار دهد. فناوری هایفو زنان (واژینال) یک فناوری نسبتا جدید است، که با شرکت در دوره آموزشی هایفو زنان (واژینال) و آغاز زودتر به ارائه خدمات در این زمینه خواهید توانست فاصله خود را با رقبا بیشتر کرده و مزیت رقابتی بیشتری نسبت به سایر رقبا کسب کنید.


البته باید خاطر نشان کرد که ارائه خدمات هایفو تراپی در ایران مستلزم داشتن پروانه پزشکی در محل ارائه خدمات هایفو می‌باشد.

هایفو زنان (واژینال) چیست؟

هایفو از امواج متمرکز اولتراسوند برای هدف قرار دادن لایه‌های زیرین پوست استفاده می‌کند. انرژی امواج اولتراسوند باعث گرم شدن سریع بافت‌های زیر ولووژینال می‌شود. هنگامی که سلول‌های منطقه مورد نظر به درجه حرارت خاصی رسیدند، آسیب سلولی ایجاد می‌شود، و در نتیجه سلول‌ها در واکنش به این آسیب و ترمیم آن، کلاژن و الاستین بیشتری در آن منطقه ایجاد می‌کنند. افزایش تولید الاستین و کلاژن به تدریج منجر به  سفتی و صافی پوست در ناحیه واژن می‌شود. از آنجا که انرژی اولتراسوند بر روی بافت‌های زیر سطح پوست متمرکز است، هیچ آسیبی به لایه‌های سطحی و خارجی پوست وارد نمی‌کند.

برای جوانسازی و تایتنینگ واژن با هایفو یک دستگاه مخصوص که شبیه به تَرکه طراحی شده است به واژن وارد می‌شود و برای تولید امواج گرم اولتراسوند در بافت‌های زیرین واژن به کار می‌رود. با شرکت در دوره آموزشی هایفو زنان (واژینال) نحوه کار با این ترکه و چگونگی استفاده از آن برای جوانسازی و تایتنینگ واژن را به طور کامل فرا خواهید گرفت.

hifu vag 3 - دوره آموزشی هایفو زنان (واژینال)
hifu vag 2 - دوره آموزشی هایفو زنان (واژینال)

هایفو زنان (واژینال) چه مشکلاتی را مرتفع می‌کند؟

با شرکت در دوره آموزشی هایفو زنان (واژینال) خواهید توانست خدماتی را به بانوان ارائه دهید که مشکلات زیر را مرتفع کند و بهبود بخشد:

  • خشکی واژن
  • بی‌اختیاری ادرار
  • شلی خفیف تا متوسط در ناحیه واژن
  • کاهش میل جنسی
  • رابطه ناخوشایند

هایفو زنان (واژینال) چه مزایایی دارد؟

با شرکت در دوره آموزشی هایفو زنان (واژینال) خواهید توانست خدماتی را به بانوان ارائه دهید که مزایای زیر را با خود به همراه داشته باشد:

  • تنگ‌تر شدن عضلات واژن
  • کاهش بی‌اختیاری ادرار و کنترل بهتر مثانه
  • کاهش خشکی واژن
  • صاف‌تر شدن پوست
  • بهبود فرکانس و شدت ارگاسم
unnamed - دوره آموزشی هایفو زنان (واژینال)

آنچه در دوره آموزشی هایفو زنان (واژینال) خواهید آموخت:

به زودی ….

سایر دوره‌های آموزشی