دوره آموزشی میکرونیدلینگ و مزونیدلینگ

dermaroller - دوره آموزشی میکرونیدلینگ و مزونیدلینگ

چرا در دوره آموزشی میکرونیدلینگ و مزونیدلینگ شرکت کنم؟

در دنیای امروز افراد بیش از هر زمان دیگری در طول تاریخ به زیبایی، جوانی، مراقبت از پوست خود و حفظ طراوت و شادابی آن اهمیت می‌دهند. به همین دلیل محققان، متخصصان و شرکت‌های بزرگ همواره به دنبال راهی کارآمدتر، بهتر و موثرتر برای ارائه خدمات جوانسازی به افراد بوده و هستند، چرا که می‌دانند با ارائه این خدمات علاوه بر اینکه می‌توانند به بهبود رضایت و حسی که افراد نسبت به خودشان دارند و در نتیجه افزایش اعتماد بنفسشان کمک شایانی کنند، می‌توانند درآمد و سود مالی بسیاری نیز برای خود کسب کنند. میکرونیدلینگ و مزونیدلینگ یکی از این روش‌های جوانسازی هستند که شباهت بسیاری نیز به هم دارند. باتوجه به اثرات فوق‌العاده و چشمگیری که این روش‌ها در جهت بهبود پوست و جوانسازی آن دارند، طرفداران خاص خود را پیدا کرده‌اند. در نتیجه شرکت در دوره آموزشی میکرونیدلینگ و مزونیدلینگ و ارائه خدمات آن درآمد بالایی را نصیب ارائه‌دهندگان خدمات مربوط به آن خواهد کرد.

9 - دوره آموزشی میکرونیدلینگ و مزونیدلینگ

اگر شما می‌خواهید به طور حرفه‌ای در حوزه مراقبت پوستی فعالیت کنید و آن را بعنوان شغل خود برگزینید و به یک اسکین‌کِر کار حرفه‌ای تبدیل شوید که همه روزه مراجعان زیادی که سلامت و درخشش پوستشان برایشان مهم است داشته باشید، یکی از روش‌های درمانی که متقاضیان زیادی دارد و درنتیجه سود بالایی را برای ارائه‌دهندگان آن به همراه دارد، میکرونیدلینگ و مزونیدلینگ است که توسط ابزارآلات خاصی انجام می‌گیرد. در دوره آموزشی میکرونیدلینگ و مزونیدلینگ هرآنچه برای درمان با روش میکرونیدلینگ و مزونیدلینگ، خرید ابزار و مواد مورد نیاز و کار با آن‎ها مورد نیاز است را خواهید آموخت.

میکرونیدلینگ چیست؟

میکرونیدلینگ یک روش زیبایی و جوانسازی غیر جراحی است که به القای سنتز کلاژن در بافت‌های پوست کمک می‌کند. این روش یکی از محبوب‌ترین درمان‌های جوانسازی ضد پیری است.

میکرونیدلینگ همچنین به عنوان نیدلینگ پوستی و میکرو سوزن نیز شناخته می‌شود، که یک روش جوانسازی پوست با کمترین تهاجم است که با استفاده از سوزن‌های نازک مویی انجام می‌شود. این سوزن‌ها باعث ایجاد آسیب‌های بسیار سطحی در پوست می‌شوند. هر گونه آسیب در سطح پوست منجر به تحریک سلول‌های پوست به تولید کلاژن و بازیابی بافت آسیب دیده می‌شود. همین امر باعث بهبود کلاژن سازی می‌گردد و مشکلات موجود در سطح پوست را اصلاح می‌کند.

میکرونیدلینگ یا بصورت دستی با ابزاری به نام درمارولر و یا با دستگاهی برقی و مکانیکی به نام درماپن یا دکترپن انجام می‌شود. در دوره آموزشی میکرونیدلینگ و مزونیدلینگ نحوه کار با هریک از این ابزارآلات به طور کامل به شما آموزش داده می‌شود.

Thread Lift microneedling 0 - دوره آموزشی میکرونیدلینگ و مزونیدلینگ

مزونیدلینگ چیست؟

مزونیدلینگ درمانی مشابه میکرونیدلینگ است اما در حین و پس از درمان از مواد و کوکتل‌های خاصی استفاده می‌شود و با توجه به هدف درمان،  سوزن‌ها عمق مد نظر را در لایه‌های پوستی  هدف قرار می‌دهند تا درمان خاص‌تری با نتایج بهتر ایجاد شود. باید توجه داشت که فردی که خدمات مزونیدلینگ یا میکرونیدلینگ را ارائه می‌دهد، باید با لایه‌های پوستی و عمق نفوذ برای هدف قرار دادن هریک از این لایه‌ها آشنایی کامل داشته باشد، چرا که عدم اطلاع از این موارد ممکن است باعث آسیب‌های جبران‌ناپذیری به پوست گردد. با شرکت در دوره آموزشی میکرونیدلینگ و مزونیدلینگ به طور کامل با این موارد آشنا خواهید شد. هدف از این روش درمانی تحریک تولید و تجدید کلاژن برای ایجاد پوستی صاف، نرم و جوان است. این روش درمانی برای درمان خطوط ریز، رنگدانه ها، اسکارهای آکنه و علائم کشش استفاده می‌شود.

کاربردهای میکرونیدلینگ و مزونیدلینگ چیست؟

با شرکت در دوره آموزشی میکرونیدلینگ و مزونیدلینگ قادر خواهید بود خدماتی را به مراجعان خود ارائه دهید که نتایج زیر را به همراه داشته باشند:

  • جوانسازی
  • بهبود چین و چروک
  • بهبود جای زخم
  • بهبود آکنه
  • بهبود آلوپسی
  • بهبود مسائل مربوط به رنگدانه‌سازی پوست
  • بهبود استرچ مارک‌ها
  • بهبود شل شدگی و افتادگی پوست (بعد از کاهش وزن یا لیپوساکشن)
8 - دوره آموزشی میکرونیدلینگ و مزونیدلینگ

شرکت در دوره آموزشی میکرونیدلینگ و مزونیدلینگ چگونه می‌تواند  کسب و کار شما را بهبود بخشد؟

  • درمان‌های میکرونیدلینگ و مزونیدلینگ برای مشتری‌ها ساده، بی‌خطر و سریع است.
  • زمان درمان کوتاه است، هر درمان حدود نیم ساعت طول می‌کشد.
  • از حاشیه سود بالایی برخوردار است.
  • بدون اینکه به پوست آسیب برساند تولید الاستین و کلاژن در پوست را تحریک می‌کند.
  • میکروکانال‌های ایجاد شده توسط سوزن‌های کوچک، به جذب بهتر مواد و در نتیجه گرفتن نتایج بهتر کمک می‌کند.
10 - دوره آموزشی میکرونیدلینگ و مزونیدلینگ

آنچه در دوره آموزشی میکرونیدلینگ و مزونیدلینگ خواهید آموخت:

به زودی ….

سایر دوره‌های آموزشی