دوره آموزشی میکرودرم، هیدرودرم و نور درمانی

cleansing - دوره آموزشی میکرودرم، هیدرودرم و نور درمانی

چرا در دوره آموزشی میکرودرم، هیدرودرم و نور درمانی شرکت کنم؟

درمان‌های مربوط به پوست در حال حاضر تقاضای بسیار بالایی دارند که یک روش درمانی بسیار سودآور برای ارائه به مشتریان هستند، زیرا بسیاری از آن‌ها هر 4-6 هفته به طور منظم برای درمان پوست خود به افراد اسکین‌کِر کار مراجعه می‌کنند. میکرودرم ابریژن یک روش غیر جراحی برای جوانسازی پوست با استفاده از لایه‌برداری مکانیکی پوست است و یک جایگزین مدرن، تقریباً بدون درد برای لایه‌برداری شیمیایی و لیزر ارائه می‌دهد. این یک روش همه کاره است که می‌تواند با سایر روش‌های درمانی همراه باشد تا به رسیدن به نتایج مطلوب کمک کند. پس از درمان، مشتریان بلافاصله متوجه بهبود قابل توجهی در پوست خود می‌شوند و پوست آن‌ها صاف‌تر و جوان‌تر می‌شود. یادگیری مهارت‌های مربوط به پاکسازی پوست مانند میکرودرم، هیدرودرم و در ادامه نور درمانی لازمه فعالیت در حوزه مراقبت پوستی است، که با شرکت در دوره آموزشی میکرودرم، هیدرودرم و نور درمانی تمام مهارت‌های لازم برای ارائه این خدمات به مراجعان را فرا خواهید گرفت.

1 1 - دوره آموزشی میکرودرم، هیدرودرم و نور درمانی

اگر شما می‌خواهید به طور حرفه‌ای در حوزه مراقبت پوست فعالیت کنید و آن را بعنوان شغل خود برگزینید و یک اسکین‌کِر کار حرفه‌ای شوید که همه روزه مراجعان زیادی که سلامت و درخشش پوستشان برایشان مهم است داشته باشید، پایه‌ای‌ترین مهارتی که باید داشته باشید و در آن تخصص داشته باشید میکرودرم و هیدرودرم می‌باشد. در دوره آموزشی میکرودرم، هیدرودرم و نور درمانی هرآنچه برای ارائه خدمات پاکسازی پوست با میکرودرم و هیدرودرم به مراجعانتان مورد نیاز است را خواهید آموخت. همچنین با نور درمانی و خواص آن که می‌تواند مکمل خوبی برای بعد از پاکسازی با میکرودرم و یا هیدرودرم باشد نیز آشنا خواهید شد.

میکرودرم چیست؟

میکرودرم ابریژن یا همان میکرودرم یکی از ملایم‌ترین و غیرتهاجمی‌ترین روش های مراقبت پوستی است که امروزه وجود دارد، بنابراین جای تعجب نیست که یکی از محبوب‌ترین‌ روش‌ها و پرتقاضاترین خدمات مراقبت پوستی باشد.

میکرودرم ابریژن نوعی روش بازسازی سطح پوست است که لایه خارجی پوست را لایه‌برداری کرده و سلول‌های مرده پوست را با مکش از بین می‌برد. هدف از انجام میکرودرم ابریژن ایجاد پوستی نرم و صاف و یکدست با تحریک جریان خون، بهبود تولید کلاژن و بهبود قابلیت ارتجاعی و بافت پوست است.

2 روش کلی برای میکرودرم وجود دارد که عبارتند از: میکرودرم الماسه و میکرودرم کریستالی.

با شرکت در دوره آموزشی میکرودرم، هیدرودرم و نور درمانی قادر خواهید بود خدمات میکرودرم را با هر دو روش گفته شده به مراجعان خود ارائه دهید.

2 - دوره آموزشی میکرودرم، هیدرودرم و نور درمانی

هیدرودرم چیست؟

هیدرودرم ابریژن یا هیدرودرم یک روش جدید است که باعث لایه‌برداری پوست نیز می‌شود و با میکرودرم تفاوت دارد، زیرا در هیدرودرم محلول نمکی و اکسیژن به جای میکروکریستال‌ها به کار می‌روند. در هیدرودرم، قطرات آب توسط یک دستگاه جت پاشیده می‌شوند، که لایه بالایی پوست را از بین می‌برد. نتیجه تقریبا مشابه درمان با میکرودرم ابریژن است، اما هیدرودرم علاوه بر این، گردش خون و آبرسانی به پوست را نیز بهبود می‌بخشد. این روش همچنین تولید کلاژن را افزایش می‌دهد، که اثر ضد پیری بر روی پوست دارد.

با شرکت در دوره آموزشی میکرودرم، هیدرودرم و نور درمانی قادر به ارائه خدمات هیدرورم با بالاترین کیفیت به مراجعان خود خواهید بود.

اثرات میکرودرم و هیدرودرم:

  • کاهش خطوط ریز، چین و چروک و جای زخم‌های کم عمق
  • پاکسازی منافذ
  • از بین برنده جوش‌های سرسیاه
  • کاهش لکه‌های ناشی از افزایش سن، هایپرپیگمنتیشن سطحی و سایر آسیب‌های ناشی از تابش نور خورشید
  • نفوذ و جذب بهتر محصولات مراقبت پوستی
4 - دوره آموزشی میکرودرم، هیدرودرم و نور درمانی

نور درمانی چیست؟

پوست ما توانایی بی‌نظیری در جذب نور و تبدیل آن به انرژی دارد که برای بازسازی سلول‌ها و ساخت پروتئین‌های جدید بسیار مناسب است. با این حال، همانطور که همه ما می‌دانیم، جذب بیش از حد نور خورشید به دلیل وجود اشعه UV برای پوست مضر است و به پوست آسیب می‌رساند.

نور LED که اشعه‌های مضر UV را ندارد می‌تواند برای درمان و بهبود مشکلات پوستی مورد استفاده قرار گیرد. نور درمانی با LED روشی غیرتهاجمی و ضد پیری است که بسته‎های نوری را در عمق لایه‌های پوست منتشر می‌کند. این امر باعث فعالیت سلولی می‌شود تا پوست بتواند بهبود یابد و جوان شود. هر طیف رنگی از نور خواص خاص خود را دارد. با شرکت در دوره آموزشی میکرودرم، هیدرودرم و نور درمانی با خواص هر یک از طیف‌های رنگی نیز آشنا خواهید شد و قادر خواهید بود متناسب با پوست هر یک از مراجعان، طیف رنگ نور مناسب را برای بهبود هر چه بیشتر پوست مراجعان به کار گیرید.

برخلاف روش‌های دیگر جوانسازی، یعنی لیزر و لایه بردارهای شیمیایی؛ نور درمانی LED بدون درد است و هیچ دوران نقاهتی ندارد. این برای مشتریان در هر سنی که می‌خواهند ظاهر پوست خود را بهبود بخشند ایده‌آل است و برای انواع پوست و با هر رنگی ایمن است. نور درمانی با LED باعث گرم شدن پوست نمی‌شود و بنابراین خطر سوختگی یا آسیب‌های حرارتی را نیز ندارد.

3 - دوره آموزشی میکرودرم، هیدرودرم و نور درمانی

اثرات نور درمانی:

  • افزایش گردش خون
  • بهبودی سریع
  • کاهش التهاب
  • به حداقل رساندن خطوط و چین و چروک‌های ظریف
  • بستن منافذ باز
  • کمک به روشن شدن و شفافیت پوست
  • ترمیم کلاژن و الاستین پوست
  • بهبود عملکرد سلولی پوست

آنچه در دوره آموزشی میکرودرم، هیدرودرم و نور درمانی خواهید آموخت:

  • شناخت آناتومی پوست
  • آموزش کار با دستگاه‌های میکرودرم، هیدرودرم، درما اف و LED لایت
  • شناخت تکنیک‌های تخصصی پاکسازی و آبرسانی لاین‌های مختلف پوستی (رفع لک، بستن منافذ، جوانسازی، رفع تیرگی‌های پوست و آبرسانی حرفه‌ای پوست)
  • شناخت رنگ‌ها و خاصیت درمانی هریک
  • کار روی مدل در کلینیک زیبایی دکتر آرتید و زیر نظر پزشک

سایر دوره‌های آموزشی