دوره آموزشی مراقبت پوستی، اسکین‌ کر و فشیال کامل

facial treatment - دوره آموزشی مراقبت پوستی، اسکین‌ کر و فشیال کامل

چرا در دوره آموزشی مراقبت پوستی، اسکین‌ کر و فشیال شرکت کنم؟

آیا برای دستیابی به درخشش و جذابیت پوست بدنبال انجام یک اقدام مراقبت از پوست هستید؟ آیا شما علاقه‌مند به تبدیل شدن به یک مشاور مراقبت از پوست هستید و می‌خواهید آن را بعنوان شغل و حرفه خود برگزینید و یک اسکین‌ کر کار (متخصص مراقبت پوست) موفق شوید؟ آیا می‌خواهید اسرار چگونگی داشتن پوستی طبیعی و درخشان بدون استفاده از مواد آرایشی را بدانید؟ آیا می‌خواهید با منافذ مسدود شده پوست خداحافظی کرده و آن خطوط و چروک‌های ظریف را کاهش دهید؟

برای آگاهی از این اسرار ما شما را به سفر شگفت‌انگیز پوست دعوت می‌کنیم. چه پوست چرب، چه پوست خشک و چه پوست حساسی دارید، اگر می‌خواهید رازهای زیبایی ظاهری را بیاموزید، دوره آموزشی مراقبت پوستی، اسکین‌ کر و فشیال به شما کمک می‌کند تا بهترین رژیم مراقبت از پوست را برای خود پیدا کنید.

young woman spa salon with cosmetic mask face high angle photo 186202 4342 - دوره آموزشی مراقبت پوستی، اسکین‌ کر و فشیال کامل

در این سفر شما در مورد ساختار و عملکرد پوست، نحوه تغییر و تعامل آن با محیط زیست یاد خواهید گرفت. دوره آموزشی مراقبت پوستی نه تنها برای افرادی از رشته پزشکی بلکه برای کسانی که به سلامتی و پوست خود علاقه‌مند هستند و به آن اهمیت می‌دهند نیز جالب خواهد بود. همچنین دوره آموزشی مراقبت پوستی، اسکین‌ کر و فشیال برای کسانی که می‌خواهند متخصص اسکین‌ کر (مراقبت از پوست) شوند و این حرفه را بعنوان شغل خود برگزینند نیز مناسب خواهد بود.

دوره آموزشی مراقبت پوستی، اسکین‌ کر و فشیال به شما می‌آموزد که با توجه به نوع پوست خود چگونه از آن مراقبت کنید و لکه‌ها و علائم پیری را کاهش دهید. همه چیز در مورد محصولات مراقبت از پوست و داشتن درک خوبی از آناتومی پوست را به شما آموزش می‌دهد. این دوره اصول اولیه را به شما یاد می دهد تا به شما در دستیابی به پوستی زیبا و سالم کمک کند.

woman home applying cream mask 1303 24618 - دوره آموزشی مراقبت پوستی، اسکین‌ کر و فشیال کامل

در طول دوره آموزشی مراقبت پوستی، اسکین‌ کر و فشیال، شما با مراقبت از پوست طبیعی، انواع مختلف پوست، انواع مختلف محصولات مراقبت از پوست مانند محصولات پاک کننده، ارگانیک و ضد پیری و فرمولاسیون‌های مراقبت از پوست، مانند اسید هیالورونیک و … آشنا خواهید شد. شما همچنین خواهید آموخت که هر کدام از این محصولات مناسب چه نوع پوستی است. همچنین نکات تخصصی را در مورد فشیال، پاکسازی پوست، لایه برداری و مرطوب‌سازی آن دریافت خواهید کرد. داشتن چهره‌ای بی‌عیب و نقص ارتباط مستقیمی با رژیم غذایی سالم دارد و نوشیدن مقدار مناسب آب برای مرطوب نگه داشتن پوست نیز در این دوره بحث خواهد شد.

آنچه در جلسات تئوری این دوره خواهید آموخت:

  • آشنایی با آناتومی پوست
  • شناخت انواع پوست
  • آشنایی با مشکلات پوستی و درمان آن‌ها
  • شناخت آکنه و جوش و درمان آن
  • ضد آفتاب و SPF
  • آشنایی با کرم‌ها، تونرها، ماسک‌ها، سرم‌ها و سایر محصولات مراقبتی پوستی
  • آموزش کامل فشیال تخصصی و درمانی

آنچه در جلسات عملی این دوره خواهید آموخت:

  • آشنایی با مواد
  • کار با مواد و شناخت فرمول‌های ترکیبی و درمانی برای هر لاین پوستی
  • ماساژ صورت
  • کار روی مدل در کلینیک زیبایی دکتر آرتید و زیر نظر پزشک

سایر دوره‌های آموزشی