دوره آموزشی ماساژ درمانی

massage 1 - دوره آموزشی ماساژ درمانی

چرا در دوره آموزشی ماساژ درمانی شرکت کنم؟

ماساژ درمانی یکی از کهن‌ترین اقدامات بهداشتی شناخته شده است. منابع بسیاری مربوط به ماساژ در متون پزشکی چینی باستان وجود دارد که بیش از 4000 سال پیش نوشته شده است. ماساژ از زمان بقراط، “پدر علم پزشکی” در اقدامات مربوط به مراقبت‌های بهداشتی غربی مورد حمایت و استفاده قرار گرفته است. اما امروزه افراد بیشتر و بیشتری در حال کشف قدرت ماساژ درمانی برای رسیدن به احساس درونی بهتر هستند. مدت‌هاست که متخصصان پزشکی ماساژ درمانی را به عنوان یک روش معتبر و بسیار موثر در کنترل انواع کشش، سفتی و درد بدن شناخته‌اند. علاوه بر این، تحقیقات پزشکی ثابت کرده است که ماساژ درمانی علاوه بر مدیریت درد، انعطاف‌پذیری و ایمنی بدن را افزایش می‌دهد؛ تنفس، خواب و گردش خون را بهبود می‌بخشد، بیماران مبتلا به آلزایمر را درمان می‌کند، فشار خون بالا را کاهش می‌دهد و به کاهش افسردگی و اضطراب نیز کمک می‌کند. در نهایت این یک درمان طبیعی بسیار موثر است که سلامتی و آرامش افراد را افزایش می دهد.

beauty spa 144627 46202 - دوره آموزشی ماساژ درمانی

با وجود اینکه شاید مراکز ماساژ درمانی زیادی در کشور وجود دارد، اما در این روش درمانی همچنان پتانسیل بسیار بالایی برای پرورش ماسورهای جدید و کسب درآمد وجود دارد. چرا که همچنان تقاضای بالایی برای خدمات ماساژ وجود دارد که با شرکت در دوره آموزشی ماساژ درمانی و یادگیری مهارت‌های مربوطه می‌توانید منبع درآمد همیشگی و مطمانی برای خود ایجاد کنید. شرکت در دوره آموزشی ماساژ درمانی این فرصت شگفت انگیز را در اختیار شما قرار می‌دهد که علاوه بر اینکه فرصت‌های شغل یا شغلی عالی برای خود مهیا کنید، به دیگران نیز کمک کنید تا آرامش پیدا کنند، احساس خوبی داشته باشند و سبک زندگی سالم‌تری را دنبال کنند. با شرکت در دوره آموزشی ماساژ درمانی و یادگیری تکنیک‌های ماساژ می‌توانید درآمد خوبی از ارائه خدمات ماساژ حاصل کنید. همچنین با شرکت در دوره آموزشی ماساژ درمانی و دریافت مدرک این دوره می‌توانید در سالن‌های زیبایی، کلینیک‌ها و مراکز ماساژ مشغول به کار شوید و یا به صورت مستقل و به صورت خصوصی خدمات ماساژ را ارائه دهید.

1 4 - دوره آموزشی ماساژ درمانی

ماساژ درمانی چیست؟

ماساژ درمانی دستکاری سیستماتیک بافت نرم بدن است. ماسورها از انواع مختلف اقدامات فیزیکی از جمله اعمال فشار ثابت یا متحرک، نگه داشتن یا ایجاد حرکت به بدن استفاده می‌کنند. درمانگران در درجه اول از دستان خود استفاده می‌کنند، اما ممکن است از بازوها، آرنج، پا یا ابزارهای دیگری نیز استفاده کنند. هدف اساسی ماساژ درمانی کمک به بهبود بدن و افزایش سلامتی و آرامش است. لمس، جزء اصلی ماساژ درمانی است و همچنین علم و هنر را با هم ترکیب می‌کند. ماسورها تکنیک‌های خاصی را برای ماساژ فرا می‌گیرند و از حس لامسه خود برای تعیین میزان فشار مناسب برای هر فرد و تعیین مکان‌های کششی و سایر مشکلات بافت نرم استفاده می‌کنند. با شرکت در دوره آموزشی ماساژ درمانی شما تکنیک‌های لازم برای ارائه خدمات ماساژ را فرا خواهید گرفت.

3 3 - دوره آموزشی ماساژ درمانی

مطالعات متعدد نشان داده است که ماساژ چگونه زندگی سالم‌تر، آرام‌تر و طولانی‌تری را برای انسان‌ها، به ارمغان می‌آورد. لمس ساده و شهودی برای تحریک سیستم عصبی و آزادسازی اندورفین، برای از بین بردن تنش و تقویت آرامش کافی است. لازم نیست ماساژ کامل بدن باشد، ماساژ می‌تواند همان چیزی باشد که افراد با آن راحت هستند.

فواید ماساژ درمانی چیست؟

ماساژ درمانی به اشکال مختلف می‌تواند طیف وسیعی از مشکلات را درمان و برطرف کند. تحقیقات نشان می‌دهد که ماساژ به ویژه در تسکین مشکلات مربوط به استرس و اضطراب، آسم، یبوست و فشار خون بالا موثر است. ماساژ همچنین در تسکین درد، درمان درد مزمن، کمر درد و حتی آرتروز تاثیر مثبتی دارد. ماساژ می‌تواند در بیماران سکته مغزی و سرطانی و در افراد مبتلا به زوال عقل بیشتر و بیشتر موثر واقع شود.

ماساژ جریان خون را افزایش می‌دهد، که باعث افزایش میزان اکسیژن‌رسانی و مواد مغذی رسیده به اندام‌ها و بافت‌های بدن می‌شود. همچنین به بدن کمک می‌کند تا از شر مواد مضر، مواد زائد، سموم، دی‌اکسیدکربن و آب اضافی خلاص شود. تحریک سیستم عصبی و بهبود سیستم لنفاوی نیز باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود.

ماساژ می‌تواند برای درمان آسیب‌های خاص بدنی یا رفع مشکلات و توانبخشی به کسی که دچار آسیب ورزشی شده است، نیز کمک کند. همچنین می‌تواند از آسیب بیشتر عضله یا بافت جلوگیری کند و دامنه حرکت یک ورزشکار را بهبود بخشد.

4 2 - دوره آموزشی ماساژ درمانی

آنچه در دوره آموزشی ماساژ درمانی خواهید آموخت:

به زودی ….

سایر دوره‌های آموزشی