دوره آموزشی لیزر موهای زائد

laser 2 - دوره آموزشی لیزر موهای زائد

چرا در دوره آموزشی لیزر موهای زائد شرکت کنم؟

موهای زائد یکی از دغدغه‌های افراد مختلف بخصوص بانوان قبل از مجالس و مهمانی‌هاست. البته موهای زائد تنها دغدغه‌ای برای بانوان نیست، بلکه آقایان به ویژه ورزشکاران نیز از رشد موهای زائد کلافه و شاکی هستند. همه روزه افراد زیادی را می‌بینید که از رشد موهای زائد خسته شده‌اند و از اصلاح موهای زائد، تراشیدن مو، وکس یا اپیلاسیون و درد و ناکارآمدی آن در کاهش موهای زائد و احساس ناخوشایند بعد از آن شکایت می‌کنند. لیزر موهای زائد گزینه‌ای قابل تأمل است که می‌توانید آن را به مشتریان خود پیشنهاد دهید. شما با شرکت در دوره آموزشی لیزر موهای زائد و ارائه خدمات آن خواهید توانست به مراجعانی که از رشد موهای زائد خود کلافه و درمانده شده‌اند و به دنبال راهی کارآمد برای خلاص شدن از شر آن‌ها هستند پیشنهادی موثر بدهید.

1 2 - دوره آموزشی لیزر موهای زائد

اگر شما در فکر تاسیس کلینیک زیبایی و پوست هستید و یا علاقه‌مند به کار و فعالیت حرفه‌ای در حوزه پوست و مو هستید، لیزر موهای زائد و کسب مهارت‌های مربوط به آن جزء پایه‌ای‌ترین و اولین خدماتی است که می‌توانید آن را به مراجعان خود ارائه دهید. با شرکت در دوره آموزشی لیزر موهای زائد شما تمامی مهارت‌ها و تخصص‌های لازم جهت ارائه این خدمت پر متقاضی و پر سود را فرا خواهید گرفت. به طور کلی می‌توان گفت ارائه خدمات لیزر موهای زائد جزء الزامات موفقیت کلینیک‌ها، جذب مشتری بیشتر و کسب درآمد بیشتر است. چرا که اگر مراجعان شما از خدمات شما در حوزه لیزر موهای زائد راضی باشند احتمال اینکه برای دریافت سایر خدمات زیبایی و پوست به شما مراجعه کنند نیز بسیار بالا خواهد رفت. پس فراگیری تخصصی مهارت‌های مربوط به لیزر موهای زائد بسیار مهم است و تاثیر زیادی در وفاداری مشتری خواهد داشت. شما با شرکت در دوره آموزشی لیزر موهای زائد تمامی موارد لازم جهت ارائه خدماتی با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی به مراجعان خود را خواهید آموخت.

7 - دوره آموزشی لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد یک روش موثر و کارآمد برای رفع موهای زائد است. البته بهتر است بگوییم برای کاهش موهای زائد، چرا که تا کنون روشی که به طور کامل و همیشگی رشد موهای زائد را متوقف کند یافت نشده است. اما لیزر موهای زائد تا حد قابل توجهی موهای زائد و رشد آن‌ها را کاهش می‌دهد. با لیزر موهای زائد موها و پوست نواحی رشد موهای زائد نرم‌تر شده و اندک موهای رشد کرده نیز دیگر زبر نخواهند بود.

مکانیزم عمل لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد از نوع لیزرهای تابشی هستند. مکانیزم عمل لیزر موهای زائد رفع و تخریب ملانین یا همان رنگدانه‌های موجود در فولیکول یا همان پیاز مو می‌باشد. برای رفع موهای زائد از لیزر با طول موج‌های متفاوتی استفاده می‌شود. برندهای مختلف دستگاه‌های لیزر در مکانیزم عمل باهم تفاوت ندارند و یکسانند، تفاوت آن‌ها در قدرت و توان آن‌هاست. لیزر موهای زائد بر اساس طول موج آن به 3 دسته الکساندرایت (Alexandrite)، دایود (Diod) و ایندیگ (IND-yag) تقسیم می‌شوند. دستگاه‌های لیزر از ترکیبی از این 3 نوع طول موج لیزر برای رفع موهای زائد بهره می‌برند.

با شرکت در دوره آموزشی لیزر موهای زائد توانایی ارائه خدمات لیزر موهای زائد و اصول استفاده از هریک از این طول موج‌ها و تفاوت آن‌ها با یکدیگ را فرا خواهید گرفت.

3 1 - دوره آموزشی لیزر موهای زائد

روند انجام لیزر موهای زائد چگونه است؟

در طی لیزر موهای زائد نور لیزر به سمت سطح پوست فرد تابانده می‌شود و به لایه درم، جایی که فولیکول‌های مو قرار دارد نفوذ می‌کند. سپس نور توسط ملانین موجود در هر فولیکول مو جذب شده و باعث تخریب و از بین بردن فولیکول می‌شود.

مو در یک چرخه 3 فاز رشد می‌کند، این 3 فاز عبارتند از مرحله رشد، مرحله استراحت و مرحله ریزش. در طول درمان لیزر موهای زائد، در درجه اول فولیکول‌های مرحله رشد تحت تأثیر قرار می‌گیرند زیرا حاوی بیشترین رنگدانه هستند.

وقتی ملانین کم است یا اصلاً وجود ندارد، نور لیزر جذب نمی‌شود. بنابراین، اگر موها بسیار روشن (بلوند، سفید، خاکستری یا قرمز روشن) باشد، لیزر موهای زائد نه‌تنها تاثیری در کاهش موهای زائد نخواهند داشت، بلکه ممکن است باعث افزایش موهای زائد نیز بشود. اما لیزر موهای زائد روی موهای قهوه‌ای تیره، قرمز تیره و سیاه بسیار خوب عمل می‌کند.

2 1 - دوره آموزشی لیزر موهای زائد

لیزر مواهای زائد برای چه نواحی امکان پذیر است؟

با شرکت در دوره آموزشی لیزر موهای زائد می‌توانید روش درمانی را به بیماران خود پیشنهاد دهید که آن‌ها از شر موهای زائد در هر ناحیه‌ای از بدن خلاص کند. این نواحی عبارتند از:

  • زیر بغل
  • بیکینی
  • پاها
  • دست‌ها
  • صورت
  • سینه
  • پشت

این روش درمانی برای همه انواع پوست (روشن و تیره) قابل استفاده است، اما بهتر است قبل از انجام لیزر موهای زائد، از برنزه کردن بپرهیزید.

6 - دوره آموزشی لیزر موهای زائد

آموزش لیزر موهای زائد

مفتخریم که اکنون توانسته‌ایم شرایط را برای برگزاری دوره آموزش لیزر موهای زائد در آکادمی دکتر آرتید برای علاقه‌مندان به فعالیت حرفه‌ای در زمینه مراقبت پوستی و زیبایی فراهم کنیم. لیزر موهای زائد یکی از اولین و پایه‌ای‌ترین خدماتی است که در کلینیک‌های زیبایی ارائه می‌شود. باتوجه به تاثیر فوق‌العاده آن در کاهش موهای زائد یکی از پر تقاضاترین خدماتی است که می‌تواند توسط کلینیک‌ها ارائه ‌شود، بنابراین تقاضا برای آموزش لیزر موهای زائد نیز بسیار بالاست، چرا که با وجود تعداد بالای کلینیک‌هایی که این خدمات را ارائه می‌دهند همچنان پتانسیل کسب سود بسیاری در آن نهفته است. اگر شما در فکر تاسیس کلینیک‌ و یا سرمایه‌گذاری برای تاسیس کلینیک زیبایی و پوست هستید، لیزر موهای زائد جزء اولین خدماتی است که باید به فکر ارائه آن باشید. چرا که اگر افرادی برای دریافت خدمات لیزر موهای زائد به شما مراجعه کنند و از خدمات لیزری که شما ارائه می‌دهید راضی باشند احتمال اینکه تبدیل به مشتریان همیشگی شما شوند و برای دریافت سایر خدمات زیبایی نیز به شما مراجعه کنند، بسیار بالا می‌رود.

3 - دوره آموزشی لیزر موهای زائد

ما به‌ عنوان مرکزی که سالیان سال هم در زمینه آموزش و هم در زمینه ارائه خدمات در حوزه پوست و زیبایی فعال بوده‌ایم، شرکت در دوره آموزش لیزر موهای زائد و ارائه خدمات لیزر موهای زائد را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اگر شما فردی جویای کار هستید و به دنبال یافتن کار در کلینیکی معتبر که طیف وسیعی از خدمات پوست و زیبایی را به مراجعان خود ارائه می‌دهد هستید، شرکت در دوره آموزش لیزر موهای زائد می‌تواند موقعیت‌های شغلی بسیاری با درآمد بالا را برای شما به ارمغان بیاورد. ما در آکادمی دکتر آرتید با بهره‌گیری از مدرسان و متخصصان با تجربه که سالیان سال هم در زمینه آموزش و هم در زمینه ارائه خدمات در حوزه پوست و زیبایی فعال بوده‌اند شرایط را برای برگزاری دوره کامل‌ و جامع‌ لیزر موهای زائد با کیفیتی در سطح جهانی برای علاقه‌مندان فراهم کرده‌ایم. بعد از اتمام دوره گواهینامه بین‌المللی MTD اسپانیا تحت نظر شرکت سینوهه جهت شرکت در دوره آموزش لیزر موهای زائد به کارآموزان عزیز ارائه خواهد شد. همچنین کارآموزان عزیز در صورت تمایل جهت شرکت در آزمون سازمان فنی و حرفه‌ای و کسب مدرک این سازمان با هزینه‌ای جداگانه به این سازمان معرفی خواهند شد.

کار با دستگاه لیزر موهای زائد

دوره آموزشی لیزر موهای زائد شامل دو بخش تئوری و عملی می‌باشد. یکی از مهم‌ترین مباحث در دوره آموزش لیزر موهای زائد چگونگی کار با دستگاه لیزر موهای زائد می‌باشد. برای ارائه هر گونه خدمات لیزر موهای زائد در وهله اول باید از مکانیزم کار با دستگاه لیزر موهای زائد و مکانیزم عمل آن اطلاعات کافی داشته باشید، چرا که اطلاع از مکانیزم کار با دستگاه لیزر موهای زائد علاوه بر اینکه به درک بهتر چگونگی کار با دستگاه لیزر موهای زائد و ارائه خدمات لیزر موهای زائد به شما کمک می‌کند، احتمالا به جذب مشتریان بیشتر هم کمک خواهد کرد. برخی از مشتریان علاقه‌مند به شنیدن داستان‌ها و اتفاقاتی که منجر به کاهش و یا رفع موهای زائد با لیزر می‌شوند هستند و دانستن چگونگی مکانیزم کار با دستگاه لیزر موهای زائد شاید برای برخی از مشتریانتان نیز جذاب و جالب توجه باشد. آموزش‌ها در دو بخش تئوری و عملی به کارآموزان داده می‌شوند. در بخش تئوری آموزش لیزر موهای زائد کارآموزان به طور کامل با مباحث تئوری مکانیزم کار با دستگاه لیزر موهای زائد آشنا خواهند شد. در بخش عملی آموزش لیزر موهای زائد کارآموزان به طور کامل با نحوه کار با دستگاه لیزر موهای زائد به صورت عملی آشنا خواهند شد.

4 - دوره آموزشی لیزر موهای زائد

ما در آکادمی دکتر آرتید تمام تجهیزات مورد نیاز جهت آموزش عملی و در دنیای واقعی را برای کارآموزان عزیز فراهم کرده‌ایم. در بخش عملی کارآموزان با انواع طول موج لیزر موهای زائد و مورد استفاده هر کدام برای انواع پوست و مو به صورت کامل آشنا خواهند شد. همچنین چگونگی قرار گیری هندپیس دستگاه لیزر موهای زائد و زاویه دست روی هر یک از قسمت‌های مورد نظر بدن بصورت عملی و روی مدل آموزش داده خواهد شد. بعد از گذراندن بخش تئوری و فراگیری همه آموزش‌های لازم مربوط به نحوه کار با دستگاه لیزر موهای زائد به طور عملی، کارآموزان دوره کارورزی را زیر نظر مربی و پزشک متخصص طی خواهند کرد؛ به این صورت که خود کارآموز همه موارد آموزش دیده شده را تحت نظر مربی و پزشک متخصص روی مدل پیاده‌سازی خواهد کرد تا ضمن فراگیری کاربردی موارد تدریس شده اشکالات احتمالی کارآموز برای کار با دستگاه لیزر موهای زائد آشکار و توسط مربی رفع گردد و کارآموز کاملا آماده ورود به بازار کار گردد.

کلاس آموزش لیزر موهای زائد

در کلاس آموزش لیزر موهای زائد هر آنچه برای ورود به بازار کار و فعالیت بعنوان اپراتور لیزر موهای زائد نیاز است به طور کامل به کارآموزان  آموزش داده خواهد شد. در آکادمی دکتر آرتید کلاس آموزش لیزر موهای زائد بصورت خصوصی و یا نیمه خصوصی برگزار می‌شود، چرا که بعنوان متولی برگزار کننده دوره‌های آموزشی، بالا بودن راندمان کلاس آموزش لیزر موهای زائد برای ما حائز اهمیت است. در کلاس آموزش لیزر موهای زائد در ابتدا موارد بهداشتی مرتبط با لیزر موهای زائد مطرح می‌شوند و عوامل بیماری‌زا در انجام لیزر شرح داده می‌شوند. سپس آناتومی پوست و لایه‌های آن بصورت تئوری به کارآموزان تدریس می‌گردد، چرا که آگاهی از این موضوع در تنظیم طول موج مناسب برای لیزر موهای زائد در قسمت مورد نظر ضروری است. در ادامه مناسب‌ترین ارگونومی برای اپراتور لیزر موهای زائد مورد بررسی قرار خواهد گرفت. سپس انواع دستگاه‌های لیزر، انواع طول موج و عملکرد هریک شرح داده می‌شود. پس از اتمام مباحث تئوری، مباحث عملی کلاس آموزش لیزر موهای زائد با آموزش تنظیم دستگاه و طول موج آن متناسب با محل موی زائد ادامه داده می‌شود. سپس چگونگی انجام لیزر موهای زائد برای نواحی مختلف، زاویه قرارگیری هندپیس و دست نسبت به نقاط مورد نظر در بدن بصورت عملی و روی مدل آموزش داده می‌شود. در ادامه بایدها و نبایدهای انجام لیزر موهای زائد و مراقبت‌های قبل و بعد آن مطرح می‌شود.

2 - دوره آموزشی لیزر موهای زائد

در انتهای کلاس آموزش لیزر موهای زائد نیز کارآموزان دوره کارورزی را زیر نظر پزشک متخصص و مربی خواهند گذراند. در دوره کارورزی کارآموز تمام موارد آموزش دیده شده را زیر نظر مربی و پزشک متخصص روی مدل پیاده‌سازی خواهد کرد تا ضمن فراگیری و تمرین کاربردی موارد تدریس شده در طول دوره، مشکلات احتمالی کارآموز برای کار با دستگاه لیزر موهای زائد آشکار و توسط مربی رفع گردد و کارآموز آمادگی کامل برای ورود به بازار کار و شروع فعالیت حرفه‌ای خود در زمینه لیزر موهای زائد شود.

آنچه در دوره آموزشی لیزر موهای زائد خواهید آموخت:

  • بهداشت، شناخت و جلوگیری از عوامل بیماری‌زا در انجام لیزر موهای زائد
  • آشنای با لایه‌های پوستی
  • ارگونومی اپراتور برای انجام لیزر
  • مکانیزم عملکرد لیزر بر روی پوست
  • انواع دستگاه‌های لیزر و عملکرد هریک
  • آموزش تنظیم دستگاه متناسب با محل موی زائد
  • آموزش عملی استفاده از دستگاه برای نواحی مختلف بدن
  • بایدها و نبایدهای پس از انجام لیزر موهای زائد
  • کار روی مدل در کلینیک زیبایی دکتر آرتید و زیر نظر پزشک

سایر دوره‌های آموزشی