دوره آموزشی آشنایی با کرم‌ها و محصولات پوستی

cream - دوره آموزشی آشنایی با کرم‌ها و محصولات پوستی

چرا در دوره آموزشی آشنایی با کرم‌ها و محصولات پوستی شرکت کنم؟

همه ما به نوعی نگران از دست دادن سلامت، طراوت و درخشندگی پوست خود هستیم. همواره این را شنیده‌ایم و یا در مقالات خوانده‌ایم که برای مراقبت از پوست خود و حفظ طراوت و شادابی آن باید اقدامات مراقبتی و استفاده از محصولات و کرم‌های مراقبتی پوستی را از سنین پایین شروع کنیم. حتما برایتان پیش آمده که هنگامی که برای تهیه و خرید کرم و محصولات مراقبت پوستی به یک فروشگاه لوازم آرایشی و یا محصولات پوستی مراجعه می‌کنید با انبوهی از انواع کرم‌ها، تونرها، سرم‌ها، ماسک‌ها و … مواجه می‌شوید. در این مواقع اگر از کارایی و ترکیب و مورد استفاده هر یک از این محصولات و همچنین نوع پوست خود آگاهی کافی نداشته باشید، قطعا دچار سردرگمی می‌شوید. ممکن است بگویید که از فروشنده برای خرید محصول مناسب کمک می‌گیرم، اما اکثرا فروشندگان وقت کافی برای راهنمایی تک تک مشتریان ندارند. در آخر هم یا دست خالی فروشگاه را ترک می‌کنید و یا محصولی را می‌خرید، اما وقتی از آن استفاده می‌کنید می‌فهمید یا آن محصول متناسب با پوست شما نبوده و کارایی لازم را برای پوست شما نداشته و یا اصلا نه‌تنها پوستتان بهبود پیدا نکرده بلکه بدتر نیز شده است!!

1 6 - دوره آموزشی آشنایی با کرم‌ها و محصولات پوستی

اما راه حل چیست؟! اصلا نگران نباشید، چرا که ما در آکادمی دکتر آرتید زمینه را برای برگزاری دوره آموزشی آشنایی با کرم‌ها و محصولات پوستی فراهم کرده‌ایم. دوره آموزشی آشنایی با کرم‌ها و محصولات پوستی نه‌تنها برای عموم افراد که درخشش، سلامتی و جذابیت پوستشان برایشان مهم است مناسب می‌باشد، بلکه برای تمام افرادی که می‌خواهند به یک مشاور حوزه مراقبت پوستی و یا یک اسکین‌کِر کار موفق تبدیل شوند نیز مناسب و کاملا کاربردری خواهد بود.

اگر می‌خواهید اسرار چگونگی داشتن پوستی طبیعی و درخشان را بدانید، با دوره آموزشی آشنایی با کرم‌ها و محصولات پوستی با ما همراه شوید. برای آگاهی از این اسرار ما شما را به سفر شگفت‌انگیز پوست دعوت می‌کنیم. چه پوست چرب، چه پوست خشک و چه پوست حساسی دارید، اگر می‌خواهید رازهای زیبایی ظاهری و انتخاب محصولات مناسب مراقبت پوستی را بیاموزید، این دوره آموزشی آشنایی با کرم‌ها و محصولات پوستی به شما کمک می‌کند تا بهترین رژیم مراقبت از پوست را برای خود ترتیب دهید.

در این سفر شما در مورد ساختار و عملکرد پوست، نحوه تغییر و تعامل آن با محیط زیست یاد خواهید گرفت. دوره آموزشی آشنایی با کرم‌ها و محصولات پوستی نه تنها برای افراد عادی‌ای که به حفظ سلامتی و جوانی پوست خود علاقه‌مند هستند جالب خواهد بود، بلکه برای کسانی که می‌خواهند متخصص اسکین‌کِر (مراقبت از پوست) شوند و این حرفه را بعنوان شغل خود برگزینند نیز مناسب خواهد بود.

2 4 - دوره آموزشی آشنایی با کرم‌ها و محصولات پوستی

این دوره کامل آشنایی با کرم‌ها و محصولات پوستی به شما می‌آموزد که با توجه به نوع پوست خود چگونه از آن مراقبت کنید و لکه‌ها و علائم پیری را کاهش دهید. همه چیز در مورد محصولات مراقبت از پوست و داشتن درک خوبی از آناتومی پوست را به شما آموزش می‌دهد. این دوره اصول اولیه را به شما یاد می دهد تا به شما در دستیابی به پوستی زیبا و سالم کمک کند.

در طول دوره آموزشی آشنایی با کرم‌ها و محصولات پوستی، شما با مراقبت از پوست طبیعی، انواع مختلف پوست، انواع مختلف محصولات مراقبت از پوست مانند محصولات پاک کننده، ارگانیک و ضد پیری و فرمولاسیون‌های مراقبت از پوست، مانند اسید هیالورونیک و … آشنا خواهید شد. شما همچنین خواهید آموخت که هر کدام از این محصولات مناسب چه نوع پوستی است.

3 5 - دوره آموزشی آشنایی با کرم‌ها و محصولات پوستی

آنچه در دوره آموزشی آشنایی با کرم‌ها و محصولات پوستی خواهید آموخت:

به زودی ….

سایر دوره‌های آموزشی