دوره آموزشی آر اف زنان (واژینال)

چرا در دوره آموزشی آر اف زنان (واژینال) شرکت کنم؟

در حالی که تغییرات بخشی طبیعی از روند پیری و افزایش سن هستند، اما می‌توانند دلهره‌آور باشند. البته این تغییرات فقط به تغییرات ظاهری محدود نمی‌شوند و تنها تغییر در ظاهر و چهره نیست که می‌تواند ما را غافلگیر کند.

مانند پوست صورت، برای زنان بافت واژن نیز به طور قطع تغییر خواهد کرد. ممکن است واژن در بارداری، بعد از زایمان یا در دوران یائسگی یا بعد از یائسگی شل‌تر شود، یا به اصطلاح بانوان دچار سستی واژن شوند. اگرچه بانوان قادر به دیدن این تغییرات نیستند زیرا در داخل واژن رخ می‌دهد، اما به خوبی آن را احساس خواهند کرد. این تغییراتی که در واژن رخ می‌دهند می‌توانند بر روی همه چیز تاثیر بگذارند، و مشکلات و نارضایتی‌هایی مانند از دست دادن کنترل مثانه و بی‌اختیاری ادرار، کاهش احساس و لذت در هنگام رابطه جنسی و … را به همراه داشته باشد.

حتی اگر تغییراتی که یک زن تجربه می‌کند نسبتاً ناچیز باشد، می‌تواند تأثیر زیادی در اعتماد به نفس او داشته باشد. ما معتقدیم که هر کس باید بتواند نسبت به خود احساس خوبی داشته باشد. به همین دلیل متخصصان زنان مشتاق یافتن راه های موثر برای درمان شلی واژن هستند.

1000 woman doctors office 1 - دوره آموزشی آر اف زنان (واژینال)

تا چندین سال پیش تصور زنان بر این بود که برای درمان این مشکلات هیچ راهی وجود ندارد و کاری جز پذیرش و کنار آمدن با این تغییرات بعنوان بخشی از روند افزایش سن نمی‌توان انجام داد. اما امروزه دیگر این تصور درست نیست. در حال حاضر روش‌های کارآمد و موثری برای مرتفع ساختن و بهبود این مشکلات وجود دارد. یکی از این روش‌ها که از تقاضای بالایی نیز برخوردار است، آر اف زنان (واژینال) می‌باشد. اگر شما به فکر تاسیس کلینیک زیبایی و پوست و یا پیدا کردن کاری پر درآمد در کلینیک زیبایی و پوست هستید، با شرکت در دوره آموزشی آر اف زنان (واژینال) و ارائه خدمات مربوط به آن خواهید توانست درآمد بالایی از راه ارائه این خدمات به بانوان عزیز کسب کنید.

ما به عنوان یکی از برگزارکننده‌گان دوره‌های آموزشی مختلف در حوزه پوست و زیبایی خوشحالیم که اکنون توانسته‌ایم شرایط برگزاری دوره آموزشی آر اف زنان (واژینال)، برای افراد مشتاق به یادگیری مهارت‌های مربوط به ارائه خدمات آر اف زنان (واژینال) و کسب درآمد از ارائه این خدمات بعنوان یکی از پر سودترین خدمات حوزه زنان را فراهم کنیم. آر اف زنان (واژینال) یک درمان سفت کننده واژن غیر جراحی است که نتایج بسیار چشمگیری را به همراه دارد.

آر اف زنان (واژینال) چیست؟

در این روش درمانی از امواج آر اف یا همان فناوری امواج رادیو فرکانسی برای گرم کردن لایه مخاط واژن و فرج استفاده می‌شود. امواج رادیو فرکانسی کلاژن و الاستین را بازسازی می‌کند، جریان خون را بهبود می‌بخشد و رطوبت واژن را افزایش می‌دهد، که باعث سفت شدن و انقباض بافت‌ها می‌شود. این امواج پوست را به تولید کلاژن و الاستین بیشتر  تحریک می‌کنند، بنابراین دیواره‌های واژن قوی‌ترمی‌شوند و حالت ارتجاعی خود را باز می‌یابند.

اگرچه شما بعنوان ارائه دهنده این خدمات و افرادی که از این روش درمانی استفاده می‌کنند قادر به دیدن تغییرات در دیواره‌های واژن تجدید شده نخواهید بود، اما کسانی که این روش درمانی را تجربه کرده‌اند، اثرات آن را احساس خواهند کرد. این روش همچنین به افزایش جریان خون که منجر به بهبود خاصیت ارتجاعی واژن می‌شود، کمک می‌کند.

unnamed - دوره آموزشی آر اف زنان (واژینال)

آر اف زنان (واژینال) چه مشکلاتی را مرتفع می‌سازد؟

با شرکت در دوره آموزشی آر اف زنان (واژینال) خواهید توانست خدماتی را به بانوان ارائه دهید که مشکلات زیر را مرتفع کند و بهبود بخشد:

  • بی‌اختیاری ادرار
  • خشکی واژن
  • شلی خفیف تا متوسط در ناحیه واژن
  • رابطه ناخوشایند
  • کاهش میل جنسی

آر اف زنان (واژینال) چه مزایایی دارد؟

با شرکت در دوره آموزشی آر اف زنان (واژینال) می‌توانید خدماتی را به مراجعان خود ارائه دهید که نتایج و مزایای زیر را به همراه داشته باشد:

  • کاهش بی‌اختیاری ادرار و کنترل بهتر مثانه
  • تنگ‌تر شدن عضلات واژن
  • کاهش خشکی واژن
  • صاف‌تر شدن پوست
  • بدون برش یا زخم
  • بدون دوران نقاهت
  • بهبود فرکانس و شدت ارگاسم
hot selling thermiva vaginal rejuvenation - دوره آموزشی آر اف زنان (واژینال)

آنچه در دوره آموزشی آر اف زنان (واژینال) خواهید آموخت:

به زودی ….

سایر دوره‌های آموزشی