آرتید عکس کاور 2 - جوانسازی - RF نیدلینگ فرکشنال
آرتیلافتفغنعغد عکس کاور - جوانسازی - RF نیدلینگ فرکشنال

RF نیدلینگ فرکشنال

یکی از راه‌های جوانسازی پوست استفاده از RF فرکشنال می‌باشد. در این تکنیک از امواج RF بجای امواج نوری استفاده می‌شود. در انجام RF فرکشنال اپیدرم پوست (لایه سطحی پوست) آسیبی نخواهد دید و حرارت دستگاه فقط در قسمت عمقی پوست اثر می‌گذارد. دستگاه RF فرکشنال یا میکرونیدلینگ یکی از بهترین و بی‌خطرترین راه‌ها برای جوانسازی پوست می‌باشد که تاثیر گذاری آن نسبت به دستگاه‌ها و روش‌های دیگر 3 برابر می‌باشد RFها با تحریک کلاژن سازها و ترمیم کلاژن‌ها باعث سفت شدن پوست می‌شوند و به نوع دیگری فرآیند بازسازی پوست را به جریان می‌سازند.

RF نیدلینگ فرکشنال روش پیشرفته‌تر و به روزتر میکرونیدلینگ است، که با دستگاه دکترپن (درماپن) انجام و وارد پوست می‌شود. متد RF نیدلینگ فرکشنال نیز همان تحریک لایه‌های پوستی می‌باشد. RF نیدلینگ فرکشنال روی استریا (ترک‌های پوستی) نیز بسیار موثر است.

روش RF نیدلینگ فرکشنال 2تفاوت عمده با روش میکرونیدلینگ دارد:

  • جنس سوزن‌هایی که در RF نیدلینگ فرکشنال استفاده می‌شود از جنس روکش طلا است (فولاد با روکش طلا) که باعث می‌شود عوارض، حساسیت و لک‌هایی که بعد از میکرونیدلینگ برای بعضی از پوست‌ها ایجاد می‌شود در روش RF نیدلینگ فرکشنال دیده نمی‌شود. امواج RF علاوه بر کلاژن سازی و جوانسازی باعث لیفتینگ و کشیدگی پوست هم می‌شود، اما میکرونیدلینگ فقط باعث روشن‌سازی پوست و تاحدی جوانسازی پوست می‌شود.
  • همزمان با وقتی که نیدل ها وارد لایه درم پوست میشوند امواج RF از طریق نیدل‌ها نیز به داخل پوست تزریق و وارد می‌شوند.

برای تعیین وقت مشاوره در این خصوص می‌توانید با کارشناسان و متخصصان کلینیک دکتر آرتید از طریق تلفن و یا وبسایت اقدام نمایید. کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

مجموعه کلینیک‌های دکتر آرتید در دو شعبه اصلی در تهران با جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها، به روزترین امکانات و کادری مجرب آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای دریافت وقت مشاوره و یا رزرو نوبت اینجا کلیک کنید.

آرت12345678ید عکس کاور - جوانسازی - RF نیدلینگ فرکشنال
5689آرتید عکس کاور - جوانسازی - RF نیدلینگ فرکشنال
آرتید عکس123456 کاور - جوانسازی - RF نیدلینگ فرکشنال