آر12689تید عکس کاور 1 - جوانسازی - پلکسر (پلاسماجت)

پلکسر (پلاسماجت) 

پلاسماجت نام نوعی تکنیک ایمن جوانسازی پوست می‌باشد که به وسیله دستگاهی به همین نام انجام می‌گردد. درمان با پلاسماجت یک روش درمانی غیر جراحی است که جایگزینی برای روش‌های درمانی جراحی مانند بلفاروپلاستی (جراحی پلک) است و کاربردهای فراوانی از جمله لیفت پوست صورت، لیفت پوست گردن، لیفت پلک، لیفت بینی، خال برداری، بهبود اسکار، رفع ترک‌های پوستی و … دارد.

دستگاه پلاسما با ایجاد قوس پلاسمایی موجب سوزاندن، جمع شدن و سفت شدن آنی پوست می‌شود. از آنجایی که هیچ تیغ جراحی در این روش استفاده نمی‌شود، بنابراین نیاز به بخیه نیز وجود نخواهد داشت. همچنین برخلاف روش‌های جراحی، درمان با پلاسماجت به بیهوشی عمومی و دوره نقاهت طولانی نیاز ندارد.

آرتید عکس کاو12356ر - جوانسازی - پلکسر (پلاسماجت)

برای تعیین وقت مشاوره در این خصوص می‌توانید با کارشناسان و متخصصان کلینیک دکتر آرتید از طریق تلفن و یا وبسایت اقدام نمایید. کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

مجموعه کلینیک‌های دکتر آرتید در دو شعبه اصلی در تهران با جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها، به روزترین امکانات و کادری مجرب آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای دریافت وقت مشاوره و یا رزرو نوبت اینجا کلیک کنید.